Thundercoil Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Akkurat den er jeg faktisk usikker på. Har kun ombygd ulovlig. Eller Dvs slenge norske skilter på utenlandske ombygde biler. Hehe. Men tar ikke den risikoen lenger. Kjekt når jeg var 18, men nå er det litt skummelt syntes jeg. Haha.
Tiseth! Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Skrevet Juni 3, 2011 Akkurat den er jeg faktisk usikker på. Har kun ombygd ulovlig. Eller Dvs slenge norske skilter på utenlandske ombygde biler. Hehe. Men tar ikke den risikoen lenger. Kjekt når jeg var 18, men nå er det litt skummelt syntes jeg. Haha. hehe, det kan fort bli dyrt ja
Tiseth! Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 Pussa litt felger i dag, mens jeg venter på at bilen skal komme fra lakk! Ser ganske stor forskjell fra den som er pussa og ikke Ferdigpussa!
Tiseth! Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 Tok litt lengre tid enn forventet lakkeringen. men har ivertfall fått grunnet den nå! Så blir det nok lakk til uka.
cha076 Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Har lest igjennom prosjektråden din nå, og dette ser meget bra ut! Blir bra med litt farge på bilen etterhvert
Tiseth! Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 Har lest igjennom prosjektråden din nå, og dette ser meget bra ut! Blir bra med litt farge på bilen etterhvert hehe, satser på det!
Thundercoil Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Se der ja! Gratulerer!! Gleder meg til å se den "ferdigmontert".
cha076 Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Steike, se der ja! Ble jo veldig bra dette. Nå har du jo bare kosearbeid igjen før den er helt topp!
Tiseth! Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Steike, se der ja! Ble jo veldig bra dette. Nå har du jo bare kosearbeid igjen før den er helt topp! mm, gleder meg til å montere!
Tiseth! Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Skrevet Juni 26, 2011 Vil sicaflex holde til å lime på sideskjørt? eller bør jeg ha noe sterkere? noen anbefalninger isåfall?
haybimmsen Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Vil sicaflex holde til å lime på sideskjørt? eller bør jeg ha noe sterkere? noen anbefalninger isåfall? Blei jo råflott Ditta:D Gratulere:D Tech7 eller korsen d skrives har jeg hørt er greit?)
Tiseth! Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Skrevet Juni 26, 2011 Vil sicaflex holde til å lime på sideskjørt? eller bør jeg ha noe sterkere? noen anbefalninger isåfall? Blei jo råflott Ditta:D Gratulere:D Tech7 eller korsen d skrives har jeg hørt er greit?) hvor får man kjøpt det da? Mangler sideskjørt enda, full av støv og fingermerker nå da.. skal ta bedre bilder når alt er i orden! Også gikk det hull på ene bremsrøret mitt, så ble litt ekstra arbeid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå