Gå til innhold

BMW E36 Coupe 325i | Nye bilder siste side!

Anbefalte innlegg

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tec7 får du kjøpt på din lokale trelastforhandler. Tok du ut rutene når du lakkerte den? Eventuelt, hvor får man kjøpt nye lister til vinduene?

Det eneste du trenger på den bilen nå er 35% soting av rutene. Fin bil. :)

Skrevet
Tec7 får du kjøpt på din lokale trelastforhandler. Tok du ut rutene når du lakkerte den? Eventuelt, hvor får man kjøpt nye lister til vinduene?

Det eneste du trenger på den bilen nå er 35% soting av rutene. Fin bil. :)

kjøpte superfix, det holder vel? tok ikke ut rutene nei,blir soting etterhvert! kommet på svarte nyrer også nå! :)

Skrevet
Gratulerer med lappen og lakka bil :)

Trur sorte nyrer vil se mye finere ut, ja

hvor mye senker skal du ha på den?

ble mye bedre med svarte ja! usikker, men er igjen 60mm foran på gjengene på coilovers, 10mm bak på justeringa :P er senket mer bak enn på bildene nå da.

kommer flere og bedre bilder når den er helt færdig :)

Skrevet

Da har jeg fått på svart grill!

IMG_0594.jpg

Prøvde den en liten tur for første gang i dag også, knirka fælt i bakdemperne (tror jeg), er jo nye coilovers.. hva er det som knirker?

Fjuska også, men tror den bare er sota ned etter den har blit starta i korte tider og ikke blitt kjørt varm skikkelig siden jeg fikk den.

Fortsatt ikke funnet ut av bensinmåler og motor tempmåler. Hvis noen med litt peiling på dette kunne tenkt seg å ta en titt betaler jeg gjerne for å få det fikset! verksted blir for dyrt for meg da jeg ikke har mange kronene i lønn som lærling. :P

Skrevet

den knirkinga er garantert topplagrene bak. Som kommer fra dine org dempere. De tåler ofte ikke overgangen til noe så stivt som ett coiloover sett..

Skrevet
den knirkinga er garantert topplagrene bak. Som kommer fra dine org dempere. De tåler ofte ikke overgangen til noe så stivt som ett coiloover sett..

var det jeg tenkte ja, må vel bytte ut dem da. var vell e46 cab lager som var tingen? :)

Skrevet

ja det stemmer spliff, ikke er dem dyre heller.

Skrevet

Takktakk :)

Var på etterkontroll med den i dag pga feil dim på hjul og bråkete eksos. Gikk ikke veldig bra.. hehehh

Fikk den sureste kontroløren på bt sikkert, bare så surt på oss når vi kom med bmwn :P

Han rusa den til sperra, og så kikka han på motoren, var visst 2 sylindre for mye..

Så da må jeg gå den tungvindte veien å godkjenne alt, må bare få skaffet chassinr fra bilen motoren kommer fra... det trenger ikke å bli lett -,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...