babjorn Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Gratulere med lappen å pen bil kjipt med bt,alt skal være så vanskelig,håper det ordner seg uten for mye arbeid
Tiseth! Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 Takker, ja får prøve å godkjenne den etterhvert
haybimmsen Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Gratulere med lappen:)) å flott bil:)) satans vegvesen e noe skit, men lagå
Tiseth! Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Takktakk, ja er ekstra vrange her i trondheim.. var faktisk en som fikk sparken pga. at ingenting kom igjennom til han.. sier litt!
Tiseth! Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Da har min snille onkel klart å skaffe papirer på bilen! Så skal sende den inn til GS å få papirer på understell osv, få den godkjent der, firhjulskontroll og eu-kontroll, så skal jeg til vegvesenet å godkjenne alt! Greit å ha alt godkjent
babjorn Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Dette var morro å høre,godt det ordnet seg.Håper alt går like lett på Biltilsyne
Tiseth! Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Håper alt går bra nå ja, kan jo alltids være en jævel til BT.. Men det dugger veldig i frontlyktene når jeg kjører, helt nye lykter, hva skal jeg gjøre?
NicklasFS Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 har du solgt vingen??? evt pris på den? passer den til sedan?
Tiseth! Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 har du solgt vingen??? evt pris på den?passer den til sedan? den er desverre solgt :/
NicklasFS Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 har du solgt vingen??? evt pris på den?passer den til sedan? den er desverre solgt :/ ok, har du noen andre grom deler som passer sedan da? evt felger? bor i trondheim så er ikke så langt unna
Tiseth! Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 har du solgt vingen??? evt pris på den?passer den til sedan? den er desverre solgt :/ ok, har du noen andre grom deler som passer sedan da? evt felger? bor i trondheim så er ikke så langt unna har de 17" felgene som du ser er på bilen først der, de får du billig. også har jeg senkefjærer med sachs dempere! med tuv papir. tror det er er alt jeg har, kastet nettopp mye
Tiseth! Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Mulig topp pakningen er gåen... Kan være bare kondens i oljen, da bilen har stått i 2-3år. Håper det, skal prøve å skifte olje å se hvordan det blir.
Tiseth! Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Skrevet Juli 16, 2011 Skifta olje, filter og plugger i dag! topp pakningen er ikke gåen! Tok på billigste oljen til biltema, så skal jeg kjøre et par mil, så ha på skikkelig olje og nytt filter! Men topp-deksel pakningen er gåen, lekker litt ned til pluggene, så den må byttes i nærmeste framtid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå