Tiseth! Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Skrevet Desember 28, 2010 var det jeg tenkte ja, lurt å røske opp alt eller går det greit å bare legge opp ny kabel til bremslys?
Tiseth! Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Skrevet Desember 28, 2010 Noen som vil kjøpe denne: http://www.finn.no/finn/mc/scooter/obje ... e=26033242 ? Trenger litt penger til bimmern, hehe
Tiseth! Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 Hva syns dere jeg bør gjøre, røske opp alt og gå over(såklart det beste, men mye arbeid) eller bare legge opp ny krets til bremslys? Noen som har dørtrekk i svart skinn? trenger kun til dører ikke bak.
Tiseth! Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Var å henta dette iste Mangler fortsatt dørtrekk foran i svart skinn, så om noen har, skrik ut
bmwkizn Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Hvis du løsner den delen hvor det er vanlig stoff fra dørtrekkene dine, så trekker de opp dem i skinn til deg hos http://www.flaaronning.no/ på Ler for ca 1000.-kr til sammen. Har selv vert i kontakt med dem om det samme på gamle seda'en jeg hadde Men Coupe,n jeg har nå er det originalt med skinn, så jeg slipper å la dem gjøre det nå Men det kan være lurt av deg å stikke innom dem
Tiseth! Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Hvis du løsner den delen hvor det er vanlig stoff fra dørtrekkene dine, så trekker de opp dem i skinn til deg hos http://www.flaaronning.no/ på Ler for ca 1000.-kr til sammen. Har selv vert i kontakt med dem om det samme på gamle seda'en jeg hadde Men Coupe,n jeg har nå er det originalt med skinn, så jeg slipper å la dem gjøre det nå Men det kan være lurt av deg å stikke innom dem hm, ja. men de er såppas ødlagte at de ikke er mere å samle på tror jeg :/ er det for å trekke opp hele dørtrekkene eller kun der det er skinn?
bmwkizn Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Kun der det er skinn ja. De skulle ha 450.- kr pr dørtrekk når jeg hørte med de i vår.
Tiseth! Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Kun der det er skinn ja. De skulle ha 450.- kr pr dørtrekk når jeg hørte med de i vår. hm, kan jo høre med dem om de kan fikse dem opp
bmwkizn Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Ja trenger ikke å være så dumt det. Eller stikk innom et huggeri å se om de har originale strøkne liggende. så kan du trekke opp dem hvis det blir vanskelig å skaffe originale med skinn.
Tiseth! Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Ja trenger ikke å være så dumt det. Eller stikk innom et huggeri å se om de har originale strøkne liggende. så kan du trekke opp dem hvis det blir vanskelig å skaffe originale med skinn. jepp, vet ikke om noen huggerier da? dårlig med coupe'r på øysand desverre
bmwkizn Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Da bør du sjekke på Malvik. Trøndelag bildelr. De har en del BMW'er. Mulig jeg skal innom i uka her, så kan sjekke samtidig.
Tiseth! Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Da bør du sjekke på Malvik. Trøndelag bildelr. De har en del BMW'er. Mulig jeg skal innom i uka her, så kan sjekke samtidig. det hadde jo vært supert!
Bildude Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Flere bilder vil gjøre tråden veldig mye bedre! Stå på, følger med! Ikke lenge til jeg skal starte på min bil! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå