Gå til innhold

BMW E36 Coupe 325i | Nye bilder siste side!

Anbefalte innlegg

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hva syns dere jeg bør gjøre, røske opp alt og gå over(såklart det beste, men mye arbeid) eller bare legge opp ny krets til bremslys?

Noen som har dørtrekk i svart skinn? trenger kun til dører ikke bak. :)

Skrevet

Hvis du løsner den delen hvor det er vanlig stoff fra dørtrekkene dine, så trekker de opp dem i skinn til deg hos http://www.flaaronning.no/ på Ler for ca 1000.-kr til sammen. Har selv vert i kontakt med dem om det samme på gamle seda'en jeg hadde ;) Men Coupe,n jeg har nå er det originalt med skinn, så jeg slipper å la dem gjøre det nå :) Men det kan være lurt av deg å stikke innom dem :)

Skrevet
Hvis du løsner den delen hvor det er vanlig stoff fra dørtrekkene dine, så trekker de opp dem i skinn til deg hos http://www.flaaronning.no/ på Ler for ca 1000.-kr til sammen. Har selv vert i kontakt med dem om det samme på gamle seda'en jeg hadde ;) Men Coupe,n jeg har nå er det originalt med skinn, så jeg slipper å la dem gjøre det nå :) Men det kan være lurt av deg å stikke innom dem :)

hm, ja. men de er såppas ødlagte at de ikke er mere å samle på tror jeg :/

er det for å trekke opp hele dørtrekkene eller kun der det er skinn?

Skrevet

Ja trenger ikke å være så dumt det. Eller stikk innom et huggeri å se om de har originale strøkne liggende. så kan du trekke opp dem hvis det blir vanskelig å skaffe originale med skinn.

Skrevet
Ja trenger ikke å være så dumt det. Eller stikk innom et huggeri å se om de har originale strøkne liggende. så kan du trekke opp dem hvis det blir vanskelig å skaffe originale med skinn.

jepp, vet ikke om noen huggerier da? dårlig med coupe'r på øysand desverre :P

Skrevet

Da bør du sjekke på Malvik. Trøndelag bildelr. De har en del BMW'er. ;) Mulig jeg skal innom i uka her, så kan sjekke samtidig.

Skrevet
Da bør du sjekke på Malvik. Trøndelag bildelr. De har en del BMW'er. ;) Mulig jeg skal innom i uka her, så kan sjekke samtidig.

det hadde jo vært supert! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...