Tiseth! Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 jepps, blir flere bilder fremover. lykke til me bilen din du også
Tiseth! Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Blir nok bra med nytt interiør, hehe. ser jo ikke ut Sånn har den altså stått i to mnder, i vente på ny mellomaksel som aldri kom.. Fått det siste jeg manglet av plast i motor rom og ny LMM Gikk ganske fort å røske ut interiøret
smainick Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 kjempe bra prosjekt;) blir nok bra!, mene høytalerne du har bak bør du bytte ut, dårlig lyd og tåler lite viss du putter i no med no power, hadde selv sånne:P stå på
Tiseth! Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 kjempe bra prosjekt;) blir nok bra!, mene høytalerne du har bak bør du bytte ut, dårlig lyd og tåler lite viss du putter i no med no power, hadde selv sånne:P stå på takktakk men, dette er polk momo høytalere, ikke billigsaker det
Tiseth! Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Tøft toppdeksel, bytte med mitt ? hehe, nei
Tiseth! Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 noen som vet om det går an å lage layout på alpine spilleren min? sånn flippskjerm sak. lyst på bmw logo
Tiseth! Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Har fått ordnet bremslys og kjørelys nå, det var ikke akkurat som det skulle være, hehe også har jeg satt inn interiøret, kommer bilder snart
12Anonym12 Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Dette blir grisebra! Gleder meg til å se bilder med det nye interiøret i bilen. Stå på!
Tiseth! Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Dette blir grisebra!Gleder meg til å se bilder med det nye interiøret i bilen. Stå på! takktakk måtte legge opp ny krets til bremslys og lodde om inni lykter osv, var bare styr det med lysene bak, hehe. men det ble bra nå
haybimmsen Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Dette blir grisebra!Gleder meg til å se bilder med det nye interiøret i bilen. Stå på! takktakk måtte legge opp ny krets til bremslys og lodde om inni lykter osv, var bare styr det med lysene bak, hehe. men det ble bra nå høres ut som akkurat slik det er med bilen min:( der blei skifta til kvit blinkers bake, men bremselysa mine funka ikke, men det gjør kjørelysa:S så e må forske litt, må vell lodde jeg også..
Tiseth! Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 Dette blir grisebra!Gleder meg til å se bilder med det nye interiøret i bilen. Stå på! takktakk måtte legge opp ny krets til bremslys og lodde om inni lykter osv, var bare styr det med lysene bak, hehe. men det ble bra nå høres ut som akkurat slik det er med bilen min:( der blei skifta til kvit blinkers bake, men bremselysa mine funka ikke, men det gjør kjørelysa:S så e må forske litt, må vell lodde jeg også.. på kontakten fra bilen er det en blind stikk , det er det ikke på kontakten på lykta så jeg måtte lodde den som gikk til den blinde til den kjørelys ledningen. bremslysa la jeg opp nytt fra lykter fram til pedal å stjal strøm fra alarmen som er kobla ut men det var jordingsfeil til meg da, kabelen til bremslys var klemt mellom en mutter. så den hadde smelta litt. så da valgte jeg å bare legge opp ny istedenfor å røske opp alt
Tiseth! Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 Bilder av nye interiøret, dårlig bilder da jeg bare hadde mobilkamera Det er litt slitt, så det skal farges opp igjen, men slikt tar jeg etter lakk. Skal bytte polk momo høytalerne med JBL etterhvert, de er litt mer nøytrale med svart gitter. syns det er litt harry med derre sølv ramme greierne '
haybimmsen Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 blir grisebra med skinn:D samme skal jeg ha tenker jeg:) men vet ikke om jeg skal bestille skreddersydd skinn,(fant en som syr til e36 på ebay:P) eller om jeg bare skal kjøpe et komplett sett med stoler og alt:P
Tiseth! Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 blir grisebra med skinn:D samme skal jeg ha tenker jeg:) men vet ikke om jeg skal bestille skreddersydd skinn,(fant en som syr til e36 på ebay:P) eller om jeg bare skal kjøpe et komplett sett med stoler og alt:P Ble bra ja, sykt gode å sitte i, veldig bra støtte til ryggen stor forskjell fra vanlige seter til sportsseter hvis det er sånn som man må trekke på selv ble jeg anbefalt å ikke kjøpe det, blir ikke bra. beste er å kjøpe interiør og farge det opp igjen så blir det nesten som nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå