Gå til innhold

BMW E36 Coupe 325i | Nye bilder siste side!

Anbefalte innlegg

Skrevet
blir grisebra med skinn:D samme skal jeg ha tenker jeg:) men vet ikke om jeg skal bestille skreddersydd skinn,(fant en som syr til e36 på ebay:P) eller om jeg bare skal kjøpe et komplett sett med stoler og alt:P

Ble bra ja, sykt gode å sitte i, veldig bra støtte til ryggen :D stor forskjell fra vanlige seter til sportsseter :P

hvis det er sånn som man må trekke på selv ble jeg anbefalt å ikke kjøpe det, blir ikke bra.

beste er å kjøpe interiør og farge det opp igjen så blir det nesten som nytt :)

det er ikke bare slike trekk:P det er slikens:

http://cgi.ebay.com/CUSTOM-SEAT-COVERS- ... 43a409faa2

her skal en rive av alt helt ned til skumgummien, åsså trekke oppigjen med skinn, åsså skal det tripses på en litt spess måte underifra inni setet slik at det blir stramt og får frem "linjene" i setet:P

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
blir grisebra med skinn:D samme skal jeg ha tenker jeg:) men vet ikke om jeg skal bestille skreddersydd skinn,(fant en som syr til e36 på ebay:P) eller om jeg bare skal kjøpe et komplett sett med stoler og alt:P

Ble bra ja, sykt gode å sitte i, veldig bra støtte til ryggen :D stor forskjell fra vanlige seter til sportsseter :P

hvis det er sånn som man må trekke på selv ble jeg anbefalt å ikke kjøpe det, blir ikke bra.

beste er å kjøpe interiør og farge det opp igjen så blir det nesten som nytt :)

det er ikke bare slike trekk:P det er slikens:

http://cgi.ebay.com/CUSTOM-SEAT-COVERS- ... 43a409faa2

her skal en rive av alt helt ned til skumgummien, åsså trekke oppigjen med skinn, åsså skal det tripses på en litt spess måte underifra inni setet slik at det blir stramt og får frem "linjene" i setet:P

ja, så på det der først jeg også. men ble anbefalt å enten trekke opp proft (som fort blir rundt 25k) eller kjøpe brukt interiør :P

Skrevet
okei, så du mener det ikke blir bra om jeg kjøper slikens?:P

hva bruker du til å farge opp igjen skinn da?:P

vet ikke, men snakka med en som hadde prøvd det og han sa det ikke ble bra :P

sjekk ut dynamixdyes.com :)

Skrevet
hehe :- p neste planer da?

njæ, mellomakslingen kommer enten i slutten av uka eller neste, så da blir det vell å monter understell osv. så jeg får den på bakken igjen og sveist eksos osv. så blir det vell klargjøring til lakk, nedpussing ogsånt :)

Skrevet

njæ, mellomakslingen kommer enten i slutten av uka eller neste, så da blir det vell å monter understell osv. så jeg får den på bakken igjen og sveist eksos osv. så blir det vell klargjøring til lakk, nedpussing ogsånt :)

Lakkerer vell i orginalfargen? Hvilken farge er det forresten?:)

Skrevet

Lakkerer vell i orginalfargen? Hvilken farge er det forresten?:)

orginal ja, bmw scwarzh 2 :)

Skrevet
Kult prosjekt !

Litt morro å se andre her på sin egen alder som pusser opp biler !

Er 17 selv også :) .

Lykke til videre med prosjektet, ser ut til å bli bra ;) .

Takktakk :D

Skrevet
flere enn me som e 17 her ja 8)

lei av å vente på lappen e no, men du e bra flink synes jeg :wink:

hehe, takker. :) har over 4mnd igjen til lappen enda jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...