Gå til innhold

BMW E36 Coupe 325i | Nye bilder siste side!

Anbefalte innlegg

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ble bra med skinn interiør ja :) Hvis jeg var deg så villa jeg ikke hatt på Rondell på bilen, greie felger, men er VELDIG oppbrukt syns jeg. ALLE har jo de. Men GS Magnum er knallpene felger :)

Skrevet

ja, litt mange som har dem ja :/

digger magnum felgene :D kunne tenkt meg ekte bbs lm, kerscher kcs ellernoe, men med min pengbok er det nok ikke aktuelt, hehe :P

synes det ble knall med skinn! :D stooor forskjell, synes det var en bra innvestering :)

må bare få taki no dørtrekk nå! til flaarønningen skulle de ha 2800 for å trekke dem opp, så det ble lite aktuelt :P

Skrevet

Såpass?? For to dørtrekk, + panelene bak?? De skrev 450.-kr stk til meg på mail..Men det er ca 1 år siden da..

Skrevet
Såpass?? For to dørtrekk, + panelene bak?? De skrev 450.-kr stk til meg på mail..Men det er ca 1 år siden da..

mm, men det var for hele dørtrekkene da med fiksing av sprekker og sånt :P så er nok ikke sååå ille. men er nok billiger å kjøpe brukt :)

Skrevet

Tja. Men kan være vanskelig å få i KUN dørtrekkene. De fleste selger som regel interiør komplett. Men du kan jo evt kjøpe hele interiøret, og så selge setene etterpå ;)

Var forresten på Malvik på huggeriet der idag. inni butikken så sto det sorte skinnseter (forran og bak) til E36 Cab til salgs for 4000.- Men dørtrekkene sto ikke der. Du kan jo ringe de å høre om de har de også? Kan bare være at de ikke gidda å skru ut de fra bilen setene kom ifra :)

Skrevet
Tja. Men kan være vanskelig å få i KUN dørtrekkene. De fleste selger som regel interiør komplett. Men du kan jo evt kjøpe hele interiøret, og så selge setene etterpå ;)

Var forresten på Malvik på huggeriet der idag. inni butikken så sto det sorte skinnseter (forran og bak) til E36 Cab til salgs for 4000.- Men dørtrekkene sto ikke der. Du kan jo ringe de å høre om de har de også? Kan bare være at de ikke gidda å skru ut de fra bilen setene kom ifra :)

det skal jeg gjøre :D

ja, er ikke så lett å få i kun dørtrekk :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...