Tiseth! Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 helldig du fa:p har ikke før juni e hehe, vær glad du ikke har desember
haybimmsen Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 blir du ferdig med bilen da til den store dagen?
Tiseth! Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 blir du ferdig med bilen da til den store dagen? håper no det, skal gjøres klar til lakk snart
Tiseth! Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 kosta for lakk nå? nesj rundt 30k sikkert. jeg gjør forarbeid selv og betaler 4000kr
Tiseth! Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 Nå har jeg fått solgt mopeden, så da får jeg kjøpt litt deler til bimmern også kommer mellomakselen snart
Tiseth! Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 tenker litt på gs magnum felgene, rondell d58 ellernoe. får ta det når jeg har råd, hehe
bmwkizn Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Ble bra med skinn interiør ja Hvis jeg var deg så villa jeg ikke hatt på Rondell på bilen, greie felger, men er VELDIG oppbrukt syns jeg. ALLE har jo de. Men GS Magnum er knallpene felger
Tiseth! Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 ja, litt mange som har dem ja :/ digger magnum felgene kunne tenkt meg ekte bbs lm, kerscher kcs ellernoe, men med min pengbok er det nok ikke aktuelt, hehe synes det ble knall med skinn! stooor forskjell, synes det var en bra innvestering må bare få taki no dørtrekk nå! til flaarønningen skulle de ha 2800 for å trekke dem opp, så det ble lite aktuelt
bmwkizn Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Såpass?? For to dørtrekk, + panelene bak?? De skrev 450.-kr stk til meg på mail..Men det er ca 1 år siden da..
Tiseth! Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Såpass?? For to dørtrekk, + panelene bak?? De skrev 450.-kr stk til meg på mail..Men det er ca 1 år siden da.. mm, men det var for hele dørtrekkene da med fiksing av sprekker og sånt så er nok ikke sååå ille. men er nok billiger å kjøpe brukt
bmwkizn Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Tja. Men kan være vanskelig å få i KUN dørtrekkene. De fleste selger som regel interiør komplett. Men du kan jo evt kjøpe hele interiøret, og så selge setene etterpå Var forresten på Malvik på huggeriet der idag. inni butikken så sto det sorte skinnseter (forran og bak) til E36 Cab til salgs for 4000.- Men dørtrekkene sto ikke der. Du kan jo ringe de å høre om de har de også? Kan bare være at de ikke gidda å skru ut de fra bilen setene kom ifra
Tiseth! Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Tja. Men kan være vanskelig å få i KUN dørtrekkene. De fleste selger som regel interiør komplett. Men du kan jo evt kjøpe hele interiøret, og så selge setene etterpå Var forresten på Malvik på huggeriet der idag. inni butikken så sto det sorte skinnseter (forran og bak) til E36 Cab til salgs for 4000.- Men dørtrekkene sto ikke der. Du kan jo ringe de å høre om de har de også? Kan bare være at de ikke gidda å skru ut de fra bilen setene kom ifra det skal jeg gjøre ja, er ikke så lett å få i kun dørtrekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå