Gå til innhold

BMW E36 Coupe 325i | Nye bilder siste side!

Anbefalte innlegg

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gratulerer :D

Den første forsvant sporløst i posten? Eller var det den du fikk nå?

sporløst i posten ja.. betalte heldigvis ikke for den da :D

blir godt å montere, stått på bukker i 2-3 mnd nå :P

Skrevet

solgt unna denne nå, så nå blir det mere penger til bimmern! :D

IMG_0036.jpg

kommer til å savne denne, brukt mye tid og penger på den. så skal den bli sarvet av en jente..

Men fikk jo 24 000 for den, så jeg klager ikke :D

Skrevet

I know the feeling.

Jeg stod i 6 måneder i vinterhalvåret 2008 og bygget meg en 328.

Det var ikke strøm, altså ingen lys eller varme. Kun en boblejakke og lys på mobilen. Så det tok laaaang tid. Første ombyggingen også.

Etter 2 kjøpte biler, og 17 000,- i slitedeler, 1,5 år med stress og sparing i tillegg til skole, ble jeg ferdig med bilen. Siste jeg gjorde, var å skifte dempere og fjærer med et senkesett, på skoleverkstedet.

Kjørte hjem fra skolen, og kjørte en annen vei enn jeg pleide, fordi jeg skulle fylle bensin. Så i 70-sonen, lå det en 72-åring fra østeuropa i en busslomme. Når jeg var rett bak ham, fyrte han ut, uten å blinke.

Han knuste hele siden min. Bilen ble kondemnert, jeg hadde kastet ombyggingsbilen, så satt igjen med 12 000 fra forsikringen. Bilen stod som 316 (ikke godkjent ombygd). De 12 000+ litt til, gikk til å betale foreldrene mine, siden de la ut for 316en jeg brukte til ombygging.

Solgte motoren og kjøpte en billig E34 525. Siden det, har jeg bare hatt vrak i 6mnd her og der. Det svir enda.

Nå har jeg samboer da, så vi tok nylig opp et billån og kjøpte en E46 320 :D Gikk bra til slutt, med et helvetes slit og masse renter. Haha.

Håper du er heldigere enn meg! Og lykke til. Kos deg masse med bilen.

Skrevet

I know the feeling.

Jeg stod i 6 måneder i vinterhalvåret 2008 og bygget meg en 328.

Det var ikke strøm, altså ingen lys eller varme. Kun en boblejakke og lys på mobilen. Så det tok laaaang tid. Første ombyggingen også.

Etter 2 kjøpte biler, og 17 000,- i slitedeler, 1,5 år med stress og sparing i tillegg til skole, ble jeg ferdig med bilen. Siste jeg gjorde, var å skifte dempere og fjærer med et senkesett, på skoleverkstedet.

Kjørte hjem fra skolen, og kjørte en annen vei enn jeg pleide, fordi jeg skulle fylle bensin. Så i 70-sonen, lå det en 72-åring fra østeuropa i en busslomme. Når jeg var rett bak ham, fyrte han ut, uten å blinke.

Han knuste hele siden min. Bilen ble kondemnert, jeg hadde kastet ombyggingsbilen, så satt igjen med 12 000 fra forsikringen. Bilen stod som 316 (ikke godkjent ombygd). De 12 000+ litt til, gikk til å betale foreldrene mine, siden de la ut for 316en jeg brukte til ombygging.

Solgte motoren og kjøpte en billig E34 525. Siden det, har jeg bare hatt vrak i 6mnd her og der. Det svir enda.

Nå har jeg samboer da, så vi tok nylig opp et billån og kjøpte en E46 320 :D Gikk bra til slutt, med et helvetes slit og masse renter. Haha.

Håper du er heldigere enn meg! Og lykke til. Kos deg masse med bilen.

ah, det er kjipt! min skal godkjennes da :)

får håpe det går bra :D

Skrevet

Nå er så si alt av understell på igjen! :D mangler bare å skru fast no småting, så neste nå blir sveising av eksos, coilovers også sveise hullet i kanalen :)

Skrevet

så dette på koed:

Ved eftermontering i 6-Cylindrede, Ikke M3-Modeller. Kræves der ovenstående løsdele for korrekt at kunne vise olietemperaturen i instrumentet.

Desuden skal du bruge noget 0,75 kvadrat ledning som bliver trukket fra instrumentet til olietemperatur føleren.

Ledningen fra temperaturføleren bliver tilsluttet ben 13 i det hvide stik som sidder ind i instrumentet.

Men er det ikke vanntemp i speedoet? vil tempmålern funke om jeg bytter den der tro? :)

Skrevet

begynt å montere coilovers, skal sette på de foran når jeg har sveisa på eksosen :)

IMG_0096.jpg

IMG_0083.jpg

IMG_0098.jpg

IMG_0084.jpg

IMG_0093.jpg

Dette skal på snart :)

IMG_0095.jpg

koble bremslysene på alarmen siden det ikke kom strøm der, var ikke veldig lurt å koble fra alarmen. da starta ikke bilen, hehe :P

IMG_0089.jpg

IMG_0090.jpg

Fikla en del nedi her nå..

Også har jeg satt på Greenfilter, syns ikke det ble så ille :)

IMG_0088.jpg

IMG_0086.jpg

IMG_0085.jpg

Batteriet skal jeg flytte baki etterhvert :)

Henta litt deler i dag også, M3 dørtrekk, M3 dørlister, M3 innstegslister, panserhengsler, listene som holder gulvteppet og en baklukepakning som så helt ny ut :D

IMG_0079.jpg

IMG_0080.jpg

IMG_0081.jpg

IMG_0082.jpg

Betalte bare 1200 for alt dette!

Tusen takk til testpiloten for god pris :mrgreen:

Skrevet

er ikke rart di får dørtrekka billig hehe, speiljusterings brytern står jo på feil side. Er jo engelsk bil det kommer fra:P

Skrevet
er ikke rart di får dørtrekka billig hehe, speiljusterings brytern står jo på feil side. Er jo engelsk bil det kommer fra:P

hehe, er nok derfor de er billig ja. kommer fra en engelsk m3 :P

men uansett billig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...