andy_P Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 hey jeg tenkte at jeg skulle bestille meg raceland coilovers fra utlandet. har kontakta selger og vi kan få de billigere hvis vi bestiller flere sammen. alle coiloversa er med 2 års garanti og tüv papirer. www.raceland.com si fra hvist noen er intr i å være med å bestille. pris blir evt 2500 + - (ferdig ink moms og frakt) kommer an på hvor mange som er inr. -andy
andy_P Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 de produsere kan et sett til hver bil her har du en link http://www.raceland.com/products/ra-set ... et-bmw-e36
RoBMW Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 de produsere kan et sett til hver bil her har du en link http://www.raceland.com/products/ra-set ... et-bmw-e36 hva er aksel-lasten på desse?
Dirty Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 okei prisen var det jo ikke noe å si på i allefall. hvordan er kvaliteten tro? er det stivt ?
andy_P Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 kvaliteten virker veldig bra. det er to års garanti på alt og tüv papirer på det. en kamerat har kjørt med det noen uker nå og han er kjempe fornøyd. det virker ikke for stivt....sån helt passe. man får jo såklart ikke bilstein coilovers for denne prisen. men til å være så latterlig billig som det faktisk er så er det imponerende bra kvalitet og kjøreegenskaper. -andy
Frode D Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Har lest en del om Raceland på E46fanatics.com. Noen hater de, mens noen syns de er bra. Har lest historier der fjærene har knekt på de. Man får som regel det man betaler for..
Dirty Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 hmm det må være stivt for at jeg skal kunne bruke det. er til banebilen, men når sender du bestilling ? ble litt gira på å prøve det ut. var jo gratis
Mikael-B Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Står jo ingen informasjon om setta da. Hverken om justeringsmuligheter, høyde, fjærtrykk etc.
andy_P Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 finner ikke no om fjær trykk men høyden fant jeg litt om http://cgi.ebay.de/RACELAND-Gewindefahr ... 2205wt_905
alex89 Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 hey. jeg har kjørt på disse i en stund nå og er kjempe fornøyd med de. kjører en mx5 na. settet er veldig bar og har personlig ikke hat noen problemer frem til nå.... det er ganske stivt, men sitter godt på dårlig vei på grunna v de doble fjærene. eneste er at det ikke går ann å justere hardhet på de, mn gjør ikke så mye for min del. til e36 som de fleste har vært inr i så er senk tüv godkjent 75mm 50mm men kan senkes intill 90mm for f.eks banebruk. ang akselast har jeg sent en mail til importøren ang detta, så sier fra så fort jeg vet noe mer. -alex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå