Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Denne antar jeg: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24654510

"Den er ikke ihjelskrudd eller på noen måte herjet med og har ikke hatt skade og har helt org lakk dvs aldri opplakkert."

Så er den regga som 525i. Da er det to alternativer:

1. Han bløffer, bilen er skjøta, skrudd på og omlakkert.

2. Bilen er en original M5 med chassisnummer fra en 525i.

Jeg vet ikke fasiten i dette tilfellet, men jeg vet godt at VELDIG mange norske "ombygde" M5er faktisk er originale M5er med chassisnummerjuks, så dere som vurderer ombygde M5er må være sinnsykt OBS på dette. Fordelen er at en får en original M5, minuset er at den er ulovlig og kan beslaglegges, og en kan bli straffeforfulgt, any day.

Skrevet

Nei, gjør ikke det. Redigerte forøvrig innlegget mitt litt akkurat i det du svarte. Står det i vognkortet at den er kappa og skjøta? Godkjent?

Skrevet

Den så unektelig strøken ut, så det første som slår meg her er at det har blitt fusket med ramme.nr. Sett noen eksempler på dette før, med en dønn strøken bil, og chassi.nr fra en norsk bil....

Skrevet

Kan jo være en org 520 som har hatt karossbytte og senere ombygd til M5 igjen.

Dette skal dog stå i vognkort, men mest sansynlig ikke i vognkortet på nett. Mekonomen osv har ikke denne infoen

Skrevet

okei, da må jeg være litt forsiktig med det jeg påstår over her. men forsto det sånn på kompisen når han spurte selger, at den ikke var godkjent ombygd.

Skrevet
Kan jo være en org 520 som har hatt karossbytte og senere ombygd til M5 igjen.

Dette skal dog stå i vognkort, men mest sansynlig ikke i vognkortet på nett. Mekonomen osv har ikke denne infoen

525 i så fall :P Skrive feil :)

Skrevet

om han har snakket med selger, og han sier den ikke er godkjent så er det jo riktig vil jeg tro.

Uansett hva som er greia her er annonseteksten "noe" missvisende hehe

Skrevet

Men når det står at den ikke er skrudd eller herjet med som nevnt lenger oppe er det jo vanskelig å forsvare at det er noe annet enn en orginal bil? En ombygd bil er jo skrudd endel på..

edit: Så er veldig missvisende ja :mrgreen:

Skrevet

Bilen så jo veldig strøken ut, bare synd man risikerer å få den beslaglagt! Da kan de plutselig finne på å skrote den hvis det går veldig galt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...