Kristian Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 selger fremstiller denne bilen som en ORIGINAL M5, en kamerat av meg skulle handle bilen i god tro om at dette var en originalbil. heldigvis sjekket de vognkortet på nett.. bilen er kappet å skjøtet og IKKE godkjent ombygd. er registrert som en 525. link: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24654510
Gunnar Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Denne antar jeg: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24654510 "Den er ikke ihjelskrudd eller på noen måte herjet med og har ikke hatt skade og har helt org lakk dvs aldri opplakkert." Så er den regga som 525i. Da er det to alternativer: 1. Han bløffer, bilen er skjøta, skrudd på og omlakkert. 2. Bilen er en original M5 med chassisnummer fra en 525i. Jeg vet ikke fasiten i dette tilfellet, men jeg vet godt at VELDIG mange norske "ombygde" M5er faktisk er originale M5er med chassisnummerjuks, så dere som vurderer ombygde M5er må være sinnsykt OBS på dette. Fordelen er at en får en original M5, minuset er at den er ulovlig og kan beslaglegges, og en kan bli straffeforfulgt, any day.
Kristian Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 sorry, den glemte jeg helt av men nå er den der!
Kristian Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Denne antar jeg: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24654510 stemmer det Gunnar. kjenner du til bilen?
Gunnar Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Nei, gjør ikke det. Redigerte forøvrig innlegget mitt litt akkurat i det du svarte. Står det i vognkortet at den er kappa og skjøta? Godkjent?
Jørgen Lie Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Den så unektelig strøken ut, så det første som slår meg her er at det har blitt fusket med ramme.nr. Sett noen eksempler på dette før, med en dønn strøken bil, og chassi.nr fra en norsk bil....
ehrnst Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Kan jo være en org 520 som har hatt karossbytte og senere ombygd til M5 igjen. Dette skal dog stå i vognkort, men mest sansynlig ikke i vognkortet på nett. Mekonomen osv har ikke denne infoen
Kristian Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 okei, da må jeg være litt forsiktig med det jeg påstår over her. men forsto det sånn på kompisen når han spurte selger, at den ikke var godkjent ombygd.
-Erik- Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Kan jo være en org 520 som har hatt karossbytte og senere ombygd til M5 igjen.Dette skal dog stå i vognkort, men mest sansynlig ikke i vognkortet på nett. Mekonomen osv har ikke denne infoen 525 i så fall Skrive feil
ehrnst Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 om han har snakket med selger, og han sier den ikke er godkjent så er det jo riktig vil jeg tro. Uansett hva som er greia her er annonseteksten "noe" missvisende hehe
-Erik- Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Men når det står at den ikke er skrudd eller herjet med som nevnt lenger oppe er det jo vanskelig å forsvare at det er noe annet enn en orginal bil? En ombygd bil er jo skrudd endel på.. edit: Så er veldig missvisende ja
Kristian Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 ja, er helt enig. å når selger ikke opplyser om det når man ringer, så er det noe som skurrer.
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Bilen så jo veldig strøken ut, bare synd man risikerer å få den beslaglagt! Da kan de plutselig finne på å skrote den hvis det går veldig galt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå