Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ringte han eg liksågreit, bedre å gjøre det enn å sitte å spekulere på nettet.... ;)

Det er en 525 (89 var det vel) som blei vraka.

Han henta så inn et M5 karroseri fra tyskland, og tok karosseribytte ("plomberte" den ned med 525 motor, fjørbein, osv.)

Så da ble den registrert som 90' 525i. Så den delen er lovlig.

MEN han satt tilbake M5 motoren osv etter å ha vist den, så den må da regges som M5. Men han hadde papir på motor osv, og siden karroseriet er M5 så skal jo ikke det være noe problem?

Skrevet

Hva med å oppdatere første posten? Det stemmer jo ikke, blir litt feil å henge ut eier/bil for noe som ikke er sant.

Skrevet

MEN han satt tilbake M5 motoren osv etter å ha vist den, så den må da regges som M5. Men han hadde papir på motor osv, og siden karroseriet er M5 så skal jo ikke det være noe problem?

Men kan det koste så veldig å få regga den som M5da? Hvis det er kun det som mangler

Skrevet

Så lenge bilen har vært regga lengere enn 10 år så er det "gratis" ;)

Han hadde hatt den som M5 i 7år (?) var det vel, og hadde ikke gidda å gjort det (pga forsikringa).

Men han hadde jo da dokumentasjon på bilen han hentet inn til Norge, så skal være en grei sak å regge den om til M5.

Skrevet

saken som jeg ser den, er at selger fremstillte bilen som en original m5, noe som er langt ifra sannheten.

jeg ville bare si ifra, tilfelle andre var interessert i bilen.

Skrevet

VOGNKORTET ER IKKE ORGINALT M5, MEN BILEN ER DET.

OG HAN HAR ALDRI HELLER SAGT AT DEN ER "GODKJENT" OMBYGD!!!!!!!!!

ååå, kjenner det koker. Om du skal henge ut noen som selger en bil så ha fakta klare da for faen............................

(Ja, et lite raseri annfall..........)

Skrevet

Selger fremstiller bilen som en original bil som verken har blitt skrudd mye på eller som har noen vesentlige feil.

Av annonsen får jeg følelse av at det er en bil som aldri har vært gjort noe med (utenom vedlikehold og slikt da), ikke at den har vært gjennom to motorbytter. Synes du det ikke kunne være på sin plass å nevne det og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...