Ballder Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Er dessverre lenge siden jeg begynte og miste interesse for og skru BMW, så jeg husker ikke om feilkoder på abs må slettes for og fungere igjen, men som vanlig så har jeg en viss aning liggende i bakhue. Hehe.. Tror det skal funke uten diagnose, men ta av batteriet mens du holder på, så kan det være at det også innvirker på hukommelsen til bilen såpass at det funker etterpå. Uansett så er det en avlesing og sletting av koder som skal til for og få "renset" opp. Fravær av cruisekontrollen kan også være at bryteren på bremse pedalen tuller. Prøv og dra pedalen til deg med beinet samtidig som du aktiverer cruise. Har funket for meg på flere biler det.
Flextron Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Etter du har byttet til en god sensor så er det ike nødvendig med å slett feilkoden. Da abs modulen sjekker kretsene ved oppstart, finner den ut at alt er ok, så slåes abs/asc lys av. Feil koden blir liggende i minnet. mener jeg har lest en plass at den forvinner helt etter 20 feifrie oppstarter..
Naitsirhc Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 På min 98 mod e39 så slutta speedo, abs, antispinn, forbruksmåler og cruisecontrol å fungere :/ Kan det være at begge sensorene bak er kaputt? EDIT: Endra noen sløve skrivefeil
Otis Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Høres ut som venstre bak det, alt det du mangler går jo på venstra bakhjul. Samme på min bil nå for tiden, men jeg har dog CC fremdeles. Kanskje pga diesel?
Naitsirhc Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Håper det er bare venstre bak : p Skal prøve å få den skiftet på mandag eller tirsdag, så får vi se .
Naitsirhc Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Kjørte en tur med bilen for en liten time siden og da funka speedoen Samtidig funka CC, men bare en liten stund før den ikke ville funke mer, selv om speedoen funka :/
Otis Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Ja, min var likedan i en periode rett før hver gang når bilen skjønte at sensoren begynte å tulle. Da var ABS rar, speedometeret hoppa litt hit og dit, forbruksmåler opp og ned. Men når bilen skjønner at den er defekt så slår den av ABS og gir deg feillampe.
Kjexx Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Er det noen som har delenr på denne sensoren "venstre bak" jeg trenger en..
kabeldeigen Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 Ikke gale pris. Gs avd. Litauen
Kjexx Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 http://www.ebay.com/itm/260840126696?ss ... 1497.l2649
Nero Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Er det forsjell på sensor til sedan og touring??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå