Kny Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Jeg ville ikke lakkert felgene sorte, blir ikke like pent som nå, og du har gromme felger! Eneste du trenger nesten er senk, så ern perfekt i mine øyne LED baklykter er must men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Fin E46. M-tech fronten til salgs nå da? <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Utrolig pen og gjennomført! Få den litt nærmere jorda og noen mørkere blink så har du nermest perfekt E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Da var vinterhjula montert, med nye pigg-dekk. Har også skaffet meg nye skilt og led pærer til skiltlyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Go dagen, noen som vet om org csl fram fanger vil passe denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Go dagen, noen som vet om org csl fram fanger vil passe denne bilen? mtp. at org csl-fanger sikkert er bredda for M3 skjermene ville jeg ikke tro at det passer ? Men mye mulig jeg tar feil også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Den passer ikke, da M3 skjermene er breie ja. Men har kopi på GS til sedan, og muligens til coupe også. Står sånn på denne sedanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Ah, hvordan er passformen på den der da? så utrolig fin ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Ah, hvordan er passformen på den der da? så utrolig fin ut;) Jeg syns passforemen var bra. Må bare passe på å sette innerfangeren ordentlig på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Har ikke skjedd så mye forandringer med bilen. Men lufter nå salg av frontfangeren, kom med bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 orker du å sender du til porsgrunn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Ligger en CSL fanger til salgs på deler-forumet! Flott bil! CSL fanger + CSL bakluke og coilovers og evt CSL 19" eller BBS LM 19" så er du i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Å? Link:) har funnet ut at jeg beholder felgene slik som dem er nå. Nye blinkers er bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Sier det igjen. Fineste E46en. Jeg antar denne går respektabelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå