Hidlen Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 hehe takk:D jo den flytter på seg, men blir fort vandt til det. Kunne ha frista å lurt oppi en kompressor:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 hehe takk:D jo den flytter på seg, men blir fort vandt til det. Kunne ha frista å lurt oppi en kompressor:P Det er akkurat det. Man blir så fort vant til det, at til slutt blir det helt normalt. Det er kun de som sitter på som reagerer liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 hehe stemmer, og når man prøver en annen bil med litt mindre motor:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Da ble det felg vask Er montert og nå, kommer bilder litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Da var sommerhjula satt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 40/20 senking er perfekt på E46 coupe. Bilen blir passe lav med rette stuket, samt at den går an å kjøre på et normalt vis etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Blei heilt kanon det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Fy faen for en bil. Sikla en del på denne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Hehe takktakk;) fikk smurt inn skinnintriøret igår, så nå er det som nytt:D tenker på å bytte ut felgene med csl felger.. Hva tror dere? Har planer om å kjøpe org csl luke og når jeg har fått samlet opp litt penger. Muligens det hadde vert bra me org csl felger og.. Vil prøve å holde den org på en måte:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Her skjer det jaggu meg lite:P Har fått polert den hos hillevåg-bilpleie sammen med andre bmw-entusiaster:) Har også bestemt meg for å selge felgene til fordel for csl felger. Så hvis noen er intr så er det bare å kjøpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Da har jeg skaffet meg eksos til bilen, ikke montert enda men skjer vel snart Er samme som står på denne inkl diffusor: Tror det blir bra! Har også bestilt meg nye hjul som sikkert kommer i slutten av mars tenker jeg. Legger ut bilder når dette er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Det gjør så mye med bilen når du får ordentlig quad eksos Hvor kjøpte du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 kjøpte fra insideperformance.de gleder meg til å få det montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Lykke til! Spent på å se resultatet, har ikke hørt annet enn bra om de Si fra hvordan lyden blir a, evt tar jeg meg en tur og hører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå