opeth84 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Noen her som vet om en rimelig men god måte å frakte interiør på? Fra Oslo kanten til Sunnmøre? Eller blir dette for stort og dyrt. Frakte så pass langt? Setter pris på tips og råd fra dere her inne:) god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Se om det er noen som skal ta turen oppover som kan ta det med for en liten slant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Se om det er noen som skal ta turen oppover som kan ta det med for en liten slant hm, vet ikke om noen nedover Oslo-kanten som kan gjøre dette:/ men ikke dumt forslag det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-watt Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Kjenner ingen som kjører langtransport da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Kjenner ingen som kjører langtransport da? Hmm, der sa du noe! Men spørs om han tar den ruta. Tenkte jeg uansett skulle nedover i ferien, men blir en litt omtur, og blir stress å demontere alle setene utenom sjåfør for å få dette inn i bilen. Ikke sikkert jeg får plass heller engang.. Med mindre jeg monterer opp på stedet. Det kan bli slitsomt etter lang biltur samme dag. Flere tips? Gode råd her foreløbig! Tror jeg må høre med kameraten min om han tar den ruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 jeg fikk ett interiør frakta fra ålesund til tromsø for 1000kr, men da gikk det på bekjentskap innenfor transportfirma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 jeg fikk ett interiør frakta fra ålesund til tromsø for 1000kr, men da gikk det på bekjentskap innenfor transportfirma Nice:) Misunner deg der. Var ikke så altfor ille pris dette,synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 jeg betalte vell rundt en 1500 kr for A frakte et komplett interiQr tvers over landet, dette var med tollpost, sA mAtte ha et firma A sende dette via Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 jeg betalte vell rundt en 1500 kr for A frakte et komplett interiQr tvers over landet, dette var med tollpost, sA mAtte ha et firma A sende dette via Ok. Du betalte 1500 for å få det til døra di eller til nærområdet? Er det bare å kontakte Tollpost og høre om de vil ta på seg oppdraget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå