Frode D Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Kjøpte en 325iX for en uke siden, og når jeg kjørte hjemover var det en ulyd når jeg slapp gassen. Som om at noe tar borti noe. Med en gang jeg toucher gassen igjen går lyden bort. Så har det vert noen dager med regn, så måtte jo prøve hvordan det var sidelengs med 4x4. Og idag sperrer den 100% bak hele tiden. Av og til smeller det kraftig også, i lav hastighet når jeg skal snu osv. Er diffen boss nå, eller går det an å fikse? Dette er vel en viskosediff om den er original (har ikke fått sjekket da jeg ikke har jekk her). Og viss jeg må kjøpe ny, kan jeg kjøpe en vanlig lamelldiff eller må jeg ha viskose med tanke på drivverket til iX?
Azeton Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Du må ikke ha viskodiff, du kan bruke uansett diff så lenge du har riktig utveksling. Hvis den sperrer 100% hele tiden fungerer den som en Kempi-spere noe som er litt feil =) Hvis du har utveksling 3.91 er det ganske mulig at jeg har en ix-diff til deg
Frode D Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Så jeg kan bruke lamelldiff viss den har samme utveksling som den som står på nå? Skal ut å sjekke merkingen på diffen etterpå..
Lars89 Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Ingen problem å bruke lamelldiff. Vil bare være fordeler med det
Frode D Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Den er god. Har litt mere å velge mellom da. Merkingen på min var 3.91V2501, så da må jeg lete etter en med 3.91 utv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå