awt Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 Dag 1 skal jeg nok stå på innslippet og passe på alle dere at dere ikke smugler flasker, filmkamera og annet inn. Er all form for kamera forbudt, eller er det kun filmkamera som er forbudt? Hva er isåfall definisjonen på et filmkamera? Man kan jo i teorien filme relativt greit med de fleste kompaktkamera i dag. Jeg har ingen planer om å filme, men jeg kunne gjerne tenkt meg å ta bilder. Er ikke så lysten på å krangle om dette ved inngangen, og så er det kjedelig hvis jeg ikke tar med kamera, så var det lov likevel.
Bimmerfører Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Dag 1 skal jeg nok stå på innslippet og passe på alle dere at dere ikke smugler flasker, filmkamera og annet inn. Er all form for kamera forbudt, eller er det kun filmkamera som er forbudt? Hva er isåfall definisjonen på et filmkamera? Man kan jo i teorien filme relativt greit med de fleste kompaktkamera i dag. Jeg har ingen planer om å filme, men jeg kunne gjerne tenkt meg å ta bilder. Er ikke så lysten på å krangle om dette ved inngangen, og så er det kjedelig hvis jeg ikke tar med kamera, så var det lov likevel. Videokamera blir forbudt, proffe stillbildekameraer (med avtagbar linse) vil heller ikke være tillatt. Grensen på stillbildekamera pleier vi å sette på linsen og om de har en betegnelse som starter med P for proff. Vanlige kamera (stillbilde) type pocket og speilrefleks uten avtagbar linse vill være greit. Mobiltelefoner er også ok.
CV-Erik Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Hvorfor kan man ikke ta med speilrefleks, men man kan ta med mindre type kameraer?
Bimmerfører Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Hvorfor kan man ikke ta med speilrefleks, men man kan ta med mindre type kameraer? Speilrefleks er som jeg skrev OK, men dog ikke de som er av typen som har P (proff) i betegnelsen. Men kommer folk med speilrflekskamera og store avtagbare linser (ut over normalen), vil ikke dette være tillatt. Dette er krav som feks Arrangør og her i dette tilfellet BBC bestemmer ihht opphavsrett
JorgenM Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Kjøpte 3 gullbilletter til 17-showet på fredag. Kommer man backstage med gullbilletter? (står 'Backstagepass hentes ved inngang' på billettene jeg fikk)
Bimmerfører Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 For de som har kjøpt billetter inkl backstagepass, så må disse passene hentes i billettluken mellom inngang 2 og 3, hvis ikke man har dette passet kommer man ikke backstage!
wicky124 Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 er dette hos billettservice før showet eller kan disse hentes nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå