mudbug Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Hi! Jeg skal kople OEM Hella angel light aktiv når jeg unlock bilen som de nyere bilen har. Jeg trenger å kjøpe en 6A 50V RECTIFIER DIODES. Er det noen som vet hvor kan jeg kjøpe en sånn i Norge. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 En helt vill gjetning er www.elfa.no slettes ikke sikkert at de har akkurat denne, men de har ihvertfall mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Det koster kun 2,45 $ i USA, men det er 26 $ for å sende til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Ja, det var jo ikke så gærnt. Elfa tar jo sikkert mer enn det bare for 1 stykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 En helt vill gjetning er http://www.elfa.no slettes ikke sikkert at de har akkurat denne, men de har ihvertfall mye rart. Hi! Elfa.no er det bare garderobeskap??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aquarius Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Prøv elfa.se, så går det bedre. Er vel en slik du er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Prøv elfa.se, så går det bedre.Er vel en slik du er ute etter. Haha, jeg glemte jo .se ja! Men bra Aquarius. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Se her 4dollar stykket og free shipping http://cgi.ebay.com/NEW-10-X-6A10-6A-10 ... 4cefaab928 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aquarius Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Bare av ren nysjerrighet. Hvor mye strøm trekker egentlig disse AE'ne. Om du trenger en diode på 6A regner jeg med at du kobler de direkte på interiørbelysningen (altså uten relè). Er du sikker på at driveren for interiørbelysningen klarer denne lasten direkte? Om driveren for interiørbelysningen ligger i lysmodulen, kan det jo bli en dyr affere om dette knekker lysmodulen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Bare av ren nysjerrighet. Hvor mye strøm trekker egentlig disse AE'ne.Om du trenger en diode på 6A regner jeg med at du kobler de direkte på interiørbelysningen (altså uten relè). Er du sikker på at driveren for interiørbelysningen klarer denne lasten direkte? Om driveren for interiørbelysningen ligger i lysmodulen, kan det jo bli en dyr affere om dette knekker lysmodulen... Hei! Riktig! jeg kopler direkte på interiørbelysningen. Takk for alle tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå