Efen Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Har problemer med at rygge sensoren min ikke funker. Er det noen som har hatt samme feilen før eller noen som har noen formening om hva det kan være? jeg har sjekket alle sikringer. Men kan det hende at det bare er en føler som er gåen som da gjør at de andre også ikke blir i funksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Om det er 1 stk defekt sensor så kobler hele systemet ut. For å sjekke om du har defekte sensorer, så setter du tenningen på velger revers og lytter til hver sensor. De som virker skal tikke litt, og de(n) som ikke virker lager ingen lyd, eller tikker litt mindre enn de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 takk for hjelpen:) høyre sie bak tikka ikke, så da vet jeg at det enten er ledningen til den eller sensoren:) det var supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Sikkert sensor.. hvis du ikke har hatt av fangeren i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 hvis du leser rett over deg så hadde jeg skrevet at jeg fant det ut. Men ellers takk for forslaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Hvis du leser rett over så foreslår jeg at det er sensoren IKKE ledningen!!! Så.. sånn jeg ser det har du ikke akkurat funnet ut nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Hvis du leser rett over så foreslår jeg at det er sensoren IKKE ledningen!!! Så.. sånn jeg ser det har du ikke akkurat funnet ut nei.. jeg sier jeg vet det er enten sensoren eller ledningen. Og det tar meg akkurat 3 min å finne ut av om deter sensoren eller ledningen det er noe feil med, så jeg har funnet ut av feilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Hyggelig å få hjelp ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 jeg takker alltid for all hjelp jeg får jeg, men jegsa bare ifra om at jeg hadde funnet ut av feilen og at jeg hadde skrevet det. ikke noe annet enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Du hadde funnet feilen, absolutt.. er jo garantert en av flere ting og da er du jo sikker på hva det er... eller hvordan ble det der? Ikke vet jeg. Men du finner nok ut av det. Får håpe det ikke er styre enheten da. Tror vi legger den saken død.. regner med den har virket lenge nå ettersom du brukte 3 min på å fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 haha:p burde ha gjort det,p men pusser opp huset nå så bilen er ikke så mye prioritert akkurat nå men takk for all hjelp jeg har fått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå