Gå til innhold

E28 M535i.


Robin_77
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig 80 talls Klassiker..

Sjelden pen M535i.

Påkostet og gjennomført bil.

Mye kjøreglede og gode kjøreegenskaper.

Bilen er strøken både interiør- og eksteriør-messig.

Bilen har pdd kostet meg i overkant av 300tusen.

Bilen har vært i mitt eie i 3 år, hvor den har gjennomgått restaurering og modifisering.

Har gått ca 20mil etter restaurering og modifisering.

Seriøse bud mottas.

Prøvekjøring skjer kun, når finansieringbevis fremlegges.

Seriøst intriserte tar kontakt via PM.

dkl65ylecdj5m0l6dkdh.jpg

gi76fypn6saa1qcf8xpr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW 5-Serie (E28), 82-88, 518 1.8i Sedan (E28) 105 hk 09.83-12.87, M10B18 Velg artikkelgruppe

UF17715 Modell:BMW 518 I 518 I Motor:M10-B18K Volum:1766 KW:77 HK:105 År:1986 Måned:0 Reg. dato:19860506 Chassinr:WBADK910601085982 Drivstoff:Bensin Gearkasse:Unknown Dekk:175R14 Totalvekt:1880 Lengde:4620 Karosseri:Sedan Drivning:2WD Farve:GRÅ

518 1.8i Sedan (E28) 105 09.83-12.87 M10B18

Modell: 5-Serie (E28), 82-88

KW: 77

Volum: 1766

Sylinder: 4

Karosseri: E28

Skiltene på bildene som tilsier det er en 518 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dåkk ikje snakke mæ han som ska selge bilene å spør om d dåkk lure på da! isteden før å drive på å spekulere i alt mulig...!

Men det er da klart at kanskje selger skulle vært litt mer seriøs med annonsen sin da, er ikke rart det blir spørsmål når det er så strøkent å fint som dette så er den ikke godkjent ombygd, syns kanskje selger skulle ha fylt ut annonsen sin med info om bilen i stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dåkk ikje snakke mæ han som ska selge bilene å spør om d dåkk lure på da! isteden før å drive på å spekulere i alt mulig...!

Nå er vel dataene -Erik- gjenga over basert på et søk på registreringsnummeret, og ikke spekulasjoner.

Basert på disse dataene får vi opp følgende spesifikasjoner:

1k4for24k6gw76u7nri1.jpg

Som man ser var bilen i følge BMW opprinnelig Alpineweiß, mens -Erik-s innlegg indikerer at Statens Vegvesen har godkjent et fargeskifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dåkk ikje snakke mæ han som ska selge bilene å spør om d dåkk lure på da! isteden før å drive på å spekulere i alt mulig...!

Nå er vel dataene -Erik- gjenga over basert på et søk på registreringsnummeret, og ikke spekulasjoner.

Basert på disse dataene får vi opp følgende spesifikasjoner:

1k4for24k6gw76u7nri1.jpg

Som man ser var bilen i følge BMW opprinnelig Alpineweiß, mens -Erik-s innlegg indikerer at Statens Vegvesen har godkjent et fargeskifte.

Beklager ot, men hvor for du en slik tabell, med kjøretøy info, og utstyrsliste? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg må bare beklage til dere som har prøvd å få kontakt med meg, via PM her på bimmers.

Jeg sliter med å få fram meldingene dere har sendt meg, er ett eller anna kødd med PMn sikkert?.

Dere som er seriøst intr, kan nå meg på tlf 99632837.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...