Kristian Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 vil se flere bilder med nyhjula! får bilen skilter snart? Står han har fått det lenger opp her Nydelig bil! hehe, sant det! litt småfeber her, så fikk det ikke med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Har du ingen bilder av hele bilen da, slik at man får et inntrykk av hvordan det ble seende ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Åssen felger er det? Flere bilder, takk! Ser veldig ut som Keskin Kt4, har slike selv som skal på til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Har du ingen bilder av hele bilen da, slik at man får et inntrykk av hvordan det ble seende ut? Bilen står fortsatt med Azev felgene, mangler sentreringsringer til nye felgene, men det kommer bilder når jeg har skaffet sentreringsringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Fikk ikke tak i sentreringsringer til nye felgene før jeg reiste på sjø, så det blir ikke bilder av bilen med nye felger før om 4 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Nydelig bil! Håper denne blir å se på et par treff til sommaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Enig med resten, nydelig bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Kan jeg spørre hvor mye avgiftene kom på for å få skilt på denne? Brukte du tradisjonell eller alternativ avgiftsberegning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Jøss det var en fin E30 du har,syns rød er en fin fin farge når det blir så strøkent som dette, såg ut som felgene du har valgt passet bra, du må legg ut noen fleire bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Blir den å se på GS- treffet i sommer da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Nydelig bil! Håper denne blir å se på et par treff til sommaren Takker.. Går glipp av 1mai treffet i Ålesund og E30 treffet på vålerbanen, men skal se om jeg ikke får med meg noen andre treff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Kan jeg spørre hvor mye avgiftene kom på for å få skilt på denne?Brukte du tradisjonell eller alternativ avgiftsberegning? Er usikker på hvordan det blir med avgifter, men måtte betale 48tusen på tradisjonell måte og har derette søkt om alternativ beregning, så jeg er spent på hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Åja Så du kan få refundert penger hvis det ønner seg altså? Det er jo ikke dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Blir den å se på GS- treffet i sommer da ? Da er jeg faktisk hjemme fra sjø, så jeg satser på at d blir en tur på det treffet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Hvor i Ålesund holder de treffet 1 mai ? Ja, blir aldri nok av E30'er på treff, så lenge de er noe å se på ! Er noe av det fineste BMW har kommet med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå