SimenK Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Hvor i Ålesund holder de treffet 1 mai ? Ja, blir aldri nok av E30'er på treff, så lenge de er noe å se på ! Er noe av det fineste BMW har kommet med ! Står litt om treffet i denne tråden http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=148945&start=180 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 meget fin bil du har kjøpt deg har azev a 8.5 å 10x17" til min e30..de passer sykt bra på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 meget fin bil du har kjøpt deg har azev a 8.5 å 10x17" til min e30..de passer sykt bra på bilen.. Mine er bare 7,5x17, men jeg rekner med jeg kommer til å montere nye felgene når jeg kommer hjem fra sjø om en uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 jupp skal sele mine nåh snart...da jeg har fåd 5 bolts på min :S så blir dyrt å få disse oppborret på nytt :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Her kommer ett litt dårlig mobilbilde med nyefelgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Ble tøft dette! Må få tak i et speilrefleks kamera å tatt noen skikkelig bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Wooohu, deilige felger. Hva heter de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Ble tøft dette! Må få tak i et speilrefleks kamera å tatt noen skikkelig bilder nå Skal se om jeg finner fram speilreflekskameraet i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Skjer ikke mye for tiden, men har kjørt den en del nå i sommer og bilen virker strålende. Legger ved ett bilde av bilen sammen med "vinterbilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Ser det er en stund siden det har vært noen oppdateringer her. Skjer ikke mye, men kjøpte nye felger i fjor, OZ Fittipaldi 8x17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Peeeent Helt lik min jo ( når den endelig blir ferdi...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå