Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Tårnstag, emblemer til felgene, ///M støtlister, M5 ratt montert, og coilovers godkjent i vognkort! og snart eu-godkjenning og oljeservice. Forslag til ka meir eg kan gjere? gjerne smådetaljer som ikkje koster skjorta, veit ikkje kor mykje meir eg har lyst å gjere med denna bilen bortsett fra servicer og slitedeler og bruke den til div. roadtrips i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårnstag, emblemer til felgene, ///M støtlister, M5 ratt montert, og coilovers godkjent i vognkort! og snart eu-godkjenning og oljeservice. Forslag til ka meir eg kan gjere? gjerne smådetaljer som ikkje koster skjorta, veit ikkje kor mykje meir eg har lyst å gjere med denna bilen bortsett fra servicer og slitedeler og bruke den til div. roadtrips i sommer :)

Spacere på framhjula dine!! Koster ikke mye, men gjør en hel verden i forskjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje sikker, det stod 34cm som minimum høgde i det midlertidige vognkortet, evt det som gjelder.. Usikker kor høg/lav den er akkurat nå. Men gjett om den skal ned igjen! Neste helg blir det nedjustering, skifte bremseslanger og bremserør, så er det eu-godkjenning etter det.

Tzunami: Den går ganske billig ja, 0,5-0,55l på langkjøring er ingen problem egentlig, og 0,70-0,75 på bykjøring ca. Men, like før eg klikker av den h.... klarkinga på tomgang (ved kjøring er den OK da eg downpipe og div, som gjer at eg får fin turbolyd og en liten snerr på høyt turtall, ikkje at eg ligger der så ofte..)

Så selger nok bilen neste år kanskje, med mindre det blir M5 ombygning... :)

RS-Heggem, kor mykje vil du anbefale å space ut framme? evt space ut bak også?

Tar også imot tips til fleire smådetaljer og div. som kan gjerast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørst også litt hvilket senkesett du har, skal senkest etter instruksene i TUV papirene og noke greier, skal sjekke midlertidige vognkortet mitt ikveld når eg skal kjøre litt :)

Men ville kanskje justert opp i tilfelle, min første tur inn der var en katastrofe..

Var vel 27-29cm fra hjulbue ca, og eine fjøra hadde ikkje spenn pga bilen for lav og noke greier.. Men den skal hvertfall ned igjen til ca samme høgde igjen, fælt å kjøre rundt i "høg" bil hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...