Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut som det blir spacere fra FK :)

Men kor mykje bør eg space ut? ikkje interrisert i å space helt uti skjermen egentlig.. Også lyst at det skal bli noke lunde lik utspacing fremme og bak, så om man ser foreksempel på bildene s.12 , hvor mange mm anbefaler dere meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det blir spacere fra FK :)

Men kor mykje bør eg space ut? ikkje interrisert i å space helt uti skjermen egentlig.. Også lyst at det skal bli noke lunde lik utspacing fremme og bak, så om man ser foreksempel på bildene s.12 , hvor mange mm anbefaler dere meg? :)

20mm forran og 10mm bak ser jeg får meg. Da vil det ikke skrubbe noe. Litt vanskelig å se på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er planene klare til gatebil :

Eu-godkjenne bilen (forhåpentligvis neste veke)

Bytte vibrasjonsdemper / svingningsdemper

Senke den igjen!

Carbon diffusor med 2 rørs eksos (4-rørs blir solgt)

1-2-3 stegs produkt fra Meguiars, har kun maskinpolert en gang før, så resultatet blir så som så, men en plass må en starte!

Det blir kanskje en oljeservice også før avreise

Så er det å håpe på godt vær slik at det blir en bra tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carbondiffusor på denne blir nok lekkert ;) snakker om 13-15. juli nå eller?

og ellers vedlikehold er bare godt for bilen ;) dobbeltsjekk om meguiars er for maskin, og evt hvordan maskin, bestilte den inn på jobben for noen dager siden, men har ikke fått den enda, så har ikke fått lest meg opp på de enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, 13-15. juli :) Har fått meg fri veka før treffet så da skal bilen klargjøres sånn delvis. Håper din blir å sjå der og?? Syns vi skal sammenlikne høyde da, sjølv om eg trur du har en cm eller to på meg hehe.. 3-stegs for meguiars mener eg er for maskin bortsett fra steg 3, den er anbefalt for handpolering, har sånn biltema maskin (ikkje dobbelthodet) satser på den skal kunne brukes på dette.

Blir kun vedlikehold på denne etter den er klar til gatebil, herregud for en pengesum som er påkostet, tross alt andre ting i livet som er viktigere og greitt å kunne ha litt av lønna igjen på slutten av mnd-en.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fri den uka selv, eneste ferieuka mi som er planlagt :P så får se om jeg får tatt meg en helg der nede, eller om det blir en tur med frøkna på lørdagen iallefall ;) skal gjennomgå en klargjøring før festivalen min også, pluss litt stæsj kanskje ;)

fikk akkurat step 1og 3 inn, (bestilte feil på 2.ern :P men det står på beskrivelsen at den skal påføres for hånd, så da er den vel for DA-maskin eller hva det heter, en oscillerende(?) så tror ikke den maskinen din fungerer til dette, snakk nærmere med Lasseln om det, da han kan det bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...