BMWE39turbo Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Hvor kjøpe spacere og nye bolter av kvalitet? Tenker 20mm framme og 10mm bak, vil ikkje ha det slik at eg tar borti skjermene osv, trossalt dårlige veier her på vestlandet Sett på GS og koed, men er det brukende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Gjør deg selv en tjeneste og kjøp gode spacere til å starte med. Med senterring:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Hvilke firmaer / nettsider selger dette som er til å anbefale? Er heller ikkje interisert å betale alt for mykje, kan vel få OK kvalitet til grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 jeg bruker momo spacere på min e46, 20mm bak og 16mm foran veldig fornøyd, god kvalitet kjøpte mine hos felgimport as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Har 20mm skrudde FK spacere m/TUV fra GS. Gode de. Hatt de i rundt 1 år nå. Betalte rundt 900 for de med litt rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Jeg også har spacere fra Fk. Funker fjell de. 600 fra schmiedmann for 10mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Jeg har SCC spacere fra partsandretards.no de er også tüv godkjente;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Jeg har SCC spacere fra partsandretards.no de er også tüv godkjente;-) Det er de fra Fk også, sålenge de har Sentreringsring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Ser ut som det blir spacere fra FK Men kor mykje bør eg space ut? ikkje interrisert i å space helt uti skjermen egentlig.. Også lyst at det skal bli noke lunde lik utspacing fremme og bak, så om man ser foreksempel på bildene s.12 , hvor mange mm anbefaler dere meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Ser ut som det blir spacere fra FK Men kor mykje bør eg space ut? ikkje interrisert i å space helt uti skjermen egentlig.. Også lyst at det skal bli noke lunde lik utspacing fremme og bak, så om man ser foreksempel på bildene s.12 , hvor mange mm anbefaler dere meg? 20mm forran og 10mm bak ser jeg får meg. Da vil det ikke skrubbe noe. Litt vanskelig å se på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Prøver vi med 20mm og 10mm, takker for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Da er planene klare til gatebil : Eu-godkjenne bilen (forhåpentligvis neste veke) Bytte vibrasjonsdemper / svingningsdemper Senke den igjen! Carbon diffusor med 2 rørs eksos (4-rørs blir solgt) 1-2-3 stegs produkt fra Meguiars, har kun maskinpolert en gang før, så resultatet blir så som så, men en plass må en starte! Det blir kanskje en oljeservice også før avreise Så er det å håpe på godt vær slik at det blir en bra tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Carbondiffusor på denne blir nok lekkert snakker om 13-15. juli nå eller? og ellers vedlikehold er bare godt for bilen dobbeltsjekk om meguiars er for maskin, og evt hvordan maskin, bestilte den inn på jobben for noen dager siden, men har ikke fått den enda, så har ikke fått lest meg opp på de enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Jepp, 13-15. juli Har fått meg fri veka før treffet så da skal bilen klargjøres sånn delvis. Håper din blir å sjå der og?? Syns vi skal sammenlikne høyde da, sjølv om eg trur du har en cm eller to på meg hehe.. 3-stegs for meguiars mener eg er for maskin bortsett fra steg 3, den er anbefalt for handpolering, har sånn biltema maskin (ikkje dobbelthodet) satser på den skal kunne brukes på dette. Blir kun vedlikehold på denne etter den er klar til gatebil, herregud for en pengesum som er påkostet, tross alt andre ting i livet som er viktigere og greitt å kunne ha litt av lønna igjen på slutten av mnd-en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 har fri den uka selv, eneste ferieuka mi som er planlagt så får se om jeg får tatt meg en helg der nede, eller om det blir en tur med frøkna på lørdagen iallefall skal gjennomgå en klargjøring før festivalen min også, pluss litt stæsj kanskje fikk akkurat step 1og 3 inn, (bestilte feil på 2.ern men det står på beskrivelsen at den skal påføres for hånd, så da er den vel for DA-maskin eller hva det heter, en oscillerende(?) så tror ikke den maskinen din fungerer til dette, snakk nærmere med Lasseln om det, da han kan det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå