Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

3-stegs fra Meguiars er ikke beregnet for maskin. De inneholder ikke slipemidler og tåler ikke varmeutviklinga så bra. Skal du bruke maskin, må du over på produkter beregna for varme og med slipemidler.

Event. har du Meguiars UC og SwirlX/ScratchX som du kan bruke med DA maskin :)

Koster ikke mye for 250ml med Scholl S03 Gold og S30 fra Shinearama.co.uk, de gjør myye mer enn Meguiars produktene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som regel holder det fint for folk flest å bruke S03 Gold og S30. Trenger ikke alle de stega. Samtidig synes jeg S40 gir for lite for pengene. Med S30 klarer du fint å rette opp hologrammer og "swirls" etter S03G, og samtidig avslutte kjempe fint med riktig press og pass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til pakken, kjøper eg 2 poleringsputer (oransje) og 1 rubbingspute (gul) , trenger eg bakplate også? går disse ikkje rett på maskinen? Har sånn plate på som biltema putene klistrer seg rett på, det gjer vel disse og? om en forstår ka eg sikta til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener ;) om det er riktig størrelse så ja :) jeg har for stor bakplate, så må kjøpe scholl sin ;) har en fra meguiars liggende på jobben, men den festes omvendt, så hjelper fint lite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbestilte spacerene, andre ting som må komme først :)

Dekka er 225/35/19 og 245/35/19 på 8,5 og 9,5 felg. Har ikkje lyst å ha dekka heeelt ut til hjulbuen, veldig surt om hjulbuen plutselig skulle gi etter en dag å måtte byttes, føler det er unødvendig.. men litt spacing trengs nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...