Mikael-B Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 3-stegs fra Meguiars er ikke beregnet for maskin. De inneholder ikke slipemidler og tåler ikke varmeutviklinga så bra. Skal du bruke maskin, må du over på produkter beregna for varme og med slipemidler. Event. har du Meguiars UC og SwirlX/ScratchX som du kan bruke med DA maskin Koster ikke mye for 250ml med Scholl S03 Gold og S30 fra Shinearama.co.uk, de gjør myye mer enn Meguiars produktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Mikael-B, kan du sette opp et 3 stegs sett til meg da? så eg kan bestille derifra? helst innenfor rimelige grenser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 hva med 3-step'en til scholl? s03gold, s17+ og s40, koster 500,- fra parts.. iallefall i 250ml flasker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 http://www.partsandretards.no/bilpleie/ ... ingsmidler med gul og oransje pad, pluss festeplate, så ender du på en drøy tusenlapp, men det skal jeg gjøre iallefall! venter på mail fra dem om at de får det inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Såg ikkje dumt ut det, om det anbefales, er jo det ingenting å lure på egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Har fått det anbefalt av Lasseln, Jacobsen91 og saltkjelen.. så skal prøve meg på dette hvis jeg oppnår samme glans og dybde som de har så er jeg fornøyd iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Som regel holder det fint for folk flest å bruke S03 Gold og S30. Trenger ikke alle de stega. Samtidig synes jeg S40 gir for lite for pengene. Med S30 klarer du fint å rette opp hologrammer og "swirls" etter S03G, og samtidig avslutte kjempe fint med riktig press og pass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Det stemmer sikkert det, tenkte mest på at da får du det noe billigere, og en testmengde Edit: for det er en pakke som kun selges i pakke, den jeg linket til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 I tillegg til pakken, kjøper eg 2 poleringsputer (oransje) og 1 rubbingspute (gul) , trenger eg bakplate også? går disse ikkje rett på maskinen? Har sånn plate på som biltema putene klistrer seg rett på, det gjer vel disse og? om en forstår ka eg sikta til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 skjønner hva du mener om det er riktig størrelse så ja jeg har for stor bakplate, så må kjøpe scholl sin har en fra meguiars liggende på jobben, men den festes omvendt, så hjelper fint lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Blir nok garantert fornøyd med Scholl produktene. Bruker dem selv og kan ikke annet enn å glise ! Hvilken eksos bytter du til forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Bytter til rake bakrør , får svendsen eksos til å sveise på ca fra bakakselen. Men skal ikkje sveisest på, fester med eksosklemmer slik at eg kan skifte til orginal på eu-godkjenninger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Hei, har du fått på spacere? Har samme felgene som deg, og prøvde space med 20mm idag (H&R). Syns felgen kom litt langt ut faktisk,blei redd for hjulbuen min.. hvor breie dekk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Avbestilte spacerene, andre ting som må komme først Dekka er 225/35/19 og 245/35/19 på 8,5 og 9,5 felg. Har ikkje lyst å ha dekka heeelt ut til hjulbuen, veldig surt om hjulbuen plutselig skulle gi etter en dag å måtte byttes, føler det er unødvendig.. men litt spacing trengs nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 bestilte netopp 30mm spacere til bakhjula jeg så blir det 25mm foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå