Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

Hehe:p ser den;) prøv å gjøre noe drastisk da? Bh og takstativ er jo ganske "vanlig" mod, ikke på e39 riktignok men. Hva med å gå hardt tilverks og foliere tak, speil og leppe/diffusor i kawa-grønn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

evt takstativ (har liggende) og panser bh? desperat etter å finne en ny look, gjerne en som skiller seg ut hehe :D

Nei vær så snill! Ikke sett takstativ på e39´en! :(:(

Hadde jeg hatt din bil, hadde jeg foliert taket og speilene svart, SKAMsotet frontlyktene, litt på baklyktene og kanskje panser-bh. Men IKKE takstativ! Det ser helt noldus ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evt takstativ (har liggende) og panser bh? desperat etter å finne en ny look, gjerne en som skiller seg ut hehe :D

Nei vær så snill! Ikke sett takstativ på e39´en! :(:(

Hadde jeg hatt din bil, hadde jeg foliert taket og speilene svart, SKAMsotet frontlyktene, litt på baklyktene og kanskje panser-bh. Men IKKE takstativ! Det ser helt noldus ut..

+ca 1 million! Da er det bedre å ikke skille seg ut i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å hugse at det kan fjernes på mindre enn 5 minutter. Men, eg har lyst å prøve. Men for all del, ser poenget med å ikkje gjere det og.. Og bh uten takstativ vil eg ikkje ha så må ha begge deler eller ingenting, prøve med begge deler en liten stund, så kjører eg tilbake til "org." stil :)

Men personlig syns eg egentlig takstativ og bh-en forsåvidt ikkje såg so jævla gale ut på E39 da..

Forventer også å bli ledd av i bilmiljøet her hehe, men det liker eg :D

illustrasjonsbilder:

7046005587_870d7e4911_b.jpg

bnew-01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Forstår at du har lyst til å skille deg ut å gjøre noe "nytt". Men er ikke poenget at det skal se stilig ut også da? For takstativ så helt rævkjørt ut.. Hvertfall denne bilen.. Prøv å gjøre noe originalt, men som samtidig ser vetig ut ;-) men igjen, dette er jo bare våre meninger, do your own thang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å gjere ting min måte ja, so blir nok takstativ og bh en måned hvertfall, så kan det hende eg tar det av. Men for all del, eg er åpen til vetige forslag ellers på ting eg kan gjere :) Syns også takstativ ser helt OK ut, om det er riktig stuk på bilen ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha tviler.. Trur faktisk fargen din passer bedre røde detaljer, så berre å hive seg rundt å lakke :D

Har en annen farge på gang jeg ;) rød er for "kjedelig" xD kommer noen bilder i dag tenker jeg, men kommer ikke noen skikkelige før til helgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, eller å droppe alt av dritt og fjas som alle legger på E39'ene for tiden å heller gjøre det slik det skal gjøres.

92671d1258433101-imola-red-red-brembo-pictures-jonathan-m5-side.jpg

vel og merke med svart tak og svarte speil, så er man faktisk HELT i mål.

Kommer jeg til å beholde bilen min blir det hellakering slik hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...