BMWE39turbo Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Absolutt en pen farge, men min er planlagt lakkert til våren igjen, men da i samme farge Joda, hiver på mye dritt på bilen nå egentlig.. men kjører den stilen en stund, så har eg faktisk muligheten til å rive av det meste å berre ha den "clean" når eg skulle ville det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Tja, eller å droppe alt av dritt og fjas som alle legger på E39'ene for tiden å heller gjøre det slik det skal gjøres.[ Bilde ] vel og merke med svart tak og svarte speil, så er man faktisk HELT i mål. Kommer jeg til å beholde bilen min blir det hellakering slik hvertfall. støtte den 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 den rød der har skillet seg ud med store hjul å bremser.. det va det ved i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Imola-red er en helt nydelig farge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Da er oljeservice bestilt i Sverige! harrytur med et par kompiser, rett etterpå blir det en tur til TRF-racing og få steg 2 på bilen. Har også innstallert girkula, men må finne en lur måte å koble den til sigarettenneren, da ledningene er ekstremt korte.. Så da er egentlig 2012-edition av bilen ferdig, egentlig veldig deilig, blir greitt å kunne "leve" litt å ikkje ligge i 0 kvar mnd pga brukt altfor mykje på bil Får sjå om det blir et par oppgradering + hellakkering i 2013 , også nødt å skaffe vinterlagringsplass. Bilen er også eu-godkjent med 0 feil + coilovers er i vognkort (prøver å få felgene inn /godkjent også, men virker å vere småvansklig..) Slitedeler blir også byttet etterkvart, viktig å holde den 110% teknisk til enhver tid Skal ta et par bilder ikveld og legge ut, til tross for at bilen er rimelig skitten utvendig og innvendig.. (liten tid til å vaske akkurat nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Fikk faktisk låne garasjen mens resten av familien var på tur, dessverre er de komt igjen så da må E39-en ut igjen i regnet Hater å ikkje ha garasje!.. Men her er et par bilder før eg kjørte den ut, dessverre kan eg ikkje en drit om kamera, så klarer ikkje stille inn sånn at bildene blir noke lunde.. Blir også Karlstad tur på torsdag, reiser vel herifra kl 23 ca , så om noken ser en sølvgrå E39 i osloområdet fredag/lørdag må en blinke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 da er det avreise mot Sverige om ca 3 timer, må hilse om man ser en sølvgrå E39 kjørende i osloområdet / svenskegrensa de neste to dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Hvor i sverige skal du? Skal nemlig mot sverige selv i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Karlstad for oljeservice, deretter går turen mest sannsynlig mot Charlottenberg (ikkje helt bestemt oss for kas grenseovergang vi velger å handle på) Kor du skal da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Jeg kjører mot Gøteborg imorra med min E39 touring;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Karlstad for oljeservice, deretter går turen mest sannsynlig mot Charlottenberg (ikkje helt bestemt oss for kas grenseovergang vi velger å handle på) Kor du skal da? Okei, da blir det litt feil vei! Skal en tur på hytta i helga som ligger i Grebbestad, litt nedenfor Strømstad Jeg kjører mot Gøteborg imorra med min E39 touring;) Når passerer du oslo? Regner med at jeg drar fortest mulig etter at jeg slutter på jobb 3 Kanksje ta følge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 jeg sitter på lagunen kamping utenfor strrømstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Kom heim igår, hadde ikkje internett pc så fekk ikkje tatt kontakt her, men skulle gjerne møtt et par andre E39-er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Da snuser eg litt etter ny bil, denne gang noke billig som eg ikkje trenge bekymre meg / ha 100% til enkvar tid.. Gjerne en fin og grei E36 (316,318,320) (manuell) som er eu-godkjent og i god stand! Ta kontakt på pm eller her om du har en som kan vere av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snooze Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Denna har du på stell, Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå