Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

Absolutt en pen farge, men min er planlagt lakkert til våren igjen, men da i samme farge :)

Joda, hiver på mye dritt på bilen nå egentlig.. men kjører den stilen en stund, så har eg faktisk muligheten til å rive av det meste å berre ha den "clean" når eg skulle ville det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, eller å droppe alt av dritt og fjas som alle legger på E39'ene for tiden å heller gjøre det slik det skal gjøres.

[ Bilde ]

vel og merke med svart tak og svarte speil, så er man faktisk HELT i mål.

Kommer jeg til å beholde bilen min blir det hellakering slik hvertfall.

støtte den 100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er oljeservice bestilt i Sverige! harrytur med et par kompiser, rett etterpå blir det en tur til TRF-racing og få steg 2 på bilen. Har også innstallert girkula, men må finne en lur måte å koble den til sigarettenneren, da ledningene er ekstremt korte..

Så da er egentlig 2012-edition av bilen ferdig, egentlig veldig deilig, blir greitt å kunne "leve" litt å ikkje ligge i 0 kvar mnd pga brukt altfor mykje på bil :P Får sjå om det blir et par oppgradering + hellakkering i 2013 , også nødt å skaffe vinterlagringsplass. Bilen er også eu-godkjent med 0 feil + coilovers er i vognkort (prøver å få felgene inn /godkjent også, men virker å vere småvansklig..) Slitedeler blir også byttet etterkvart, viktig å holde den 110% teknisk til enhver tid :D

Skal ta et par bilder ikveld og legge ut, til tross for at bilen er rimelig skitten utvendig og innvendig.. (liten tid til å vaske akkurat nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk faktisk låne garasjen mens resten av familien var på tur, dessverre er de komt igjen så da må E39-en ut igjen i regnet :( Hater å ikkje ha garasje!..

Men her er et par bilder før eg kjørte den ut, dessverre kan eg ikkje en drit om kamera, så klarer ikkje stille inn sånn at bildene blir noke lunde..

IMG_3298.jpg

IMG_3296-1.jpg

IMG_3303.jpg

IMG_3304.jpg

Blir også Karlstad tur på torsdag, reiser vel herifra kl 23 ca , så om noken ser en sølvgrå E39 i osloområdet fredag/lørdag må en blinke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karlstad for oljeservice, deretter går turen mest sannsynlig mot Charlottenberg (ikkje helt bestemt oss for kas grenseovergang vi velger å handle på) Kor du skal da? :)

Okei, da blir det litt feil vei! Skal en tur på hytta i helga som ligger i Grebbestad, litt nedenfor Strømstad :)

Jeg kjører mot Gøteborg imorra med min E39 touring;)

Når passerer du oslo? Regner med at jeg drar fortest mulig etter at jeg slutter på jobb 3 :) Kanksje ta følge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da snuser eg litt etter ny bil, denne gang noke billig som eg ikkje trenge bekymre meg / ha 100% til enkvar tid..

Gjerne en fin og grei E36 (316,318,320) (manuell) som er eu-godkjent og i god stand! Ta kontakt på pm eller her om du har en som kan vere av interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...