Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

Selger ikkje bilen alikavel! Klarer det rett og slett ikkje :P gjort så mykje, og aaaaaltfor glad i den.. Så nå bruker eg den til og fra jobb (20km pr vei) før den skal vinterlagres nå til vinteren, da skal eg fikse opp et par småting, og gjere et par småendringer som blir "2013-edition" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heheh, ja, må prøve få til et par nye mods innen neste år.

Satt meg ut dette sålangt;

Lakke framskjermene på nytt etter at felgene ha vore oppi å tatt vekk litt klarlakk innvendig i hjulbuen, men har en kompis som fikser det.

Ny fanger og leppe som blir lakkert

Blanksort tak

Bilen skal også tektyleres før våren treffer igjen

Vannpumpe bør snart byttes, så tar den i tilfelle

Lakkere interiørlister i samme farge som bil

Bilen er jo teknisk 110% , men vurdere slenge på meir stæsj i understellet, har kun powerflex og coilovers sålangt, litt lyst på ac schnitzer(?) stabstag fremme og bak..

Ellers er eg meget åpen for tips til kule mods til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da er bilen valsa og den står forhåpentligvis på nye felger om en god 2 veker. Spennende å sjå om det blir så bra som eg har forestilt meg, skal også senkes litt ekstra tenkte eg ;)

Akkurat nå er det ingenting å ta bilde av, står på orginale 16" , småknust fanger teipa med gaffateip og altfor høy.

Men blir vinterlagret til vinter og da kommer det en del nytt, litt lakkering +++

Planen er å ha bilen ferdig 17. mai 2013, en absolutt ferdig versjon av bilen :) Det skal feires med et par runder på Nurburgring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da er nye felgene montert! for å vere 18" vart ditta heeeilt rått! ti ganger så bra som LM replicaene, angrer ikkje på kjøpet et sekund! takk til han som solgte meg de, du veit kem du er :D

Prøve å få tatt et par bilder imorgen, er nødt å justere ned litt framme, men trur ikkje eg begynner med det før bilen er vinterlagra då eg skal av med hjul og styre på litt då, så ta i betraktning at den er noe høy endå.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å montere leppe på fangeren, så prøvde meg på et par bilder, men får ikkje heilt til å stille inn kamera slik at bildene blir optimale.. så får nøye seg med dette imens, heller prøve meg på et par bilder ved den lokale bensinstasjonen ikveld :) Ser også litt høyere ut enn den er .. :P

img3388ep.jpg

img3391wi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...