Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser eg skreiv feil, meinte ikkje euro men US, stemmer det, for 100 US til får en kjøpt seg en med android, da blir vel prisen ca 5500, rekner med eg kommer til å kjøpe med android sjølv når eg først skal kjøpe. Men siden bilen står vinterlagra blir nok dette noke av det siste som blir kjøpt, nå er det å finne rett stuk, ordne et par småting og få den skinnende klar og ren til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikkje om det vises på bilde, men felger foran er spacet ut 15mm, får knapt fingertuppen mellom, og trur det er nok, såg hvertfall meget bra ut :)

Foto00341_zps6118a21e.jpg

Også bestilt ny fanger + småpjusk deler, girkassefester, nye deksel, svingningsdemperen under girkassa ++

Rekner med bilen er klar til mars, da gjenstår det berre en skikkelig god vask og rubbing/polering før den er klar til våren! :)

og god jul til alle bimmersmedlemmer! :santa::beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :)

10" med 265/40 dekk bak og 8,5 med 245/35 dekk framme mener eg står på, frister med mindre dekk, men redd for felgkantene da :/

Trenger også hjelp med en liten ting fra andre som har supersport black evolution, har lyst å senke mere, men om eg gjer det, er det ikkje spenn i fjørene med andre ord, ingen fjøring, er det berre å senke ned fordiom? korleis er det med andre som har disse coiloversene? har ca 3-4cm igjen framme å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister du spennet i fjærene selv med hjelpefjæra?

Er uansett bare å skru ned! Bare vær påpasselig med at fjæra sitter riktig når bilen har belastning, men det er bare å ha et våkent øye når du slepper bilen på bakken etter å ha jekket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Litt nye plaaner,

Blir komplett ny eksos etterkvart sammen med tuning av TRF! satser på en 160-170hk sammen med fri eksos så turboen får kose seg ;)

Deretter kommer vannpumpe, dynavin + lakkere schnitzer bakrutsenkeren og fangeren:

Da er bilen klar for sommersesongen! Blir også tur til Nurburgring iår!

Til vinteren igjen blir det heillakkering, nye bremser og klosser der alt vil bli sandblåst og lakkert.

Har tektylert bilen under , men vurderer å få det sandblåst og lakkere med industrimaling eller annen beskyttende maling + sandblåse bak og forstilling.

Så våren 2014 skal bilen vere helt ferdig! :) Ironiske da er at for pengene eg har lagt i denne kunne eg fint kjøpt meg en flott E36 M3.. :lol:

Kommer også et par bilder til helgen av korleis bilen står nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...