Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har tatt vårrengjøringa på interiøret, til helga blir den polert utvendig + felgene får swisswax autobahn, hørte de var et brukande produkt(?) blir også skilt i påska, er meldt STRÅLENDE vær, og har vore det den siste uka nå, veiene er knastørre! Rekner med å bruke den på jobb neste onsdag , er vel siste dagen før påskeferien. Så blir sikkert et par bilder også iløpet av påska. Men bilen er langt ifra ferdig, er dog ferdig for iår da eg er begynt å tenke på sparing til hus/leilighet. Men fortsatt mange planer som skal gjeres før bilen er i nærheten av ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok endelig bilen ut idag, ubeskrivelig følelse å kjøre bmw-en igjen!

Et par dårlige mobilbilder men går for nå.. Subber også litt framme, men ikkje så masse at det ikkje er til å leve med.. ;) (blir vel å valse etterkvart)

1364319910727.jpg

1364320115875.jpg

og for de som har dieselpurke som meg, berre å få chippa bilen hos TRF-racing, føles ut som en helt annen motor, laaangt over forventningene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, begge to! :)

E39 er myye penere uten skilt ja, har ikkje fått meg til å festa de endå, men må vel gjøres ...

Er også nydelig påskevær idag, tenker det må bli en lengre kosetur utover dagen 8)

Edit: blir det seende dumt ut med 215/35/18 på 8.5 fremme og 245/35/18 på 10" bak? blir det mykje meir strekk framme enn bak tru(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjå der ja, takk! :D

Såpass du skal ha ja, kanskje eg burde hatt noke der og(?) har -5 ET framme og subber igrunn en del, vil ha bilen 1-2cm lavere i tillegg.. Kunne ikkje du sendt meg bilde av korleis strekket blir på din når du ha fått dekk på? gjerne påmontert på bil også med rett senk osv, satt stooor pris på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...