Tzunami Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Blir å montere det om 2 uker, blir å bruke milestone greensport, som er litt breie (tror jeg) men bilder kommer iallefall! skal bestille dekka på onsdag, om jeg får tak i de da kjøper de gjennom dekkmann(gamlejobben) Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Ufattelig fin den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Tusen takk Flott E39 du også har, med rett drivstoff Dog er min laaaaangt fra ferdig, mulig det blir hente av "delebil" i tyskland til høsten også.. ++++ så bedre skal det bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 delebil? det liker jeg man blir aldri ferdig med en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 meeh.. vurderer salg av felgene pga dette må trulig bli min dagligdagsebil, litt synd å bruke dyre orginale felger til kvardagsbruk syns eg.. i tillegg er bilen begynt å bli gammal så usikker på kor mykje penger eg gidder legge i den lengre, skulle eg dog tenkt på før eg kasta vekk alt eg allerede ha gjort (5-6 sifra nummer..) Så valget er enten å beholde den, å virkelig gjere noke utav den, ribbe den, ta alt av karroseri og lakk oppatt (er grei for rust sånnsett, men typisk e39 rust er det + 110% er jo det eneste som er godt nok) eller bruke den som everyday car og heller importere en e46 330ci eller e46 / e36 M3 i framtiden uansett, om noken er interisserte i felgene gi en lyd! dog de gis ikkje vekk, får eg ikkje det eg forlanger kan de like godt henges opp på gutterommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 tja, kom med et bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Kom med litt detaljer om dei og prisantydning. Mulig da er av stor interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 viewtopic.php?f=18&t=257842&p=2762692#p2762692 lagde en rask liten tråd der, er det spørsmål er det berre å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 For en forsjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Fra Førde eller? Såg Biltema Førde i bakgrunnen på s.29 Fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Jakobm5, er litt forskjell ja hehe blir å sjå på gs i bud også, dog ikkje heeelt strøken, grisestygt inni tank påfylling, er fylt igjen med pensellakk og drit, ser jævlig ut + ruststripe på bakluka.. Skulle hatt en hellakkering, imolarød? Stemmer det Brommer, bur på Jølster, så er ofte innom Førde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Kuult da får vi jo snakkes å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Jeg vil komme også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå