Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

Blir å montere det om 2 uker, blir å bruke milestone greensport, som er litt breie (tror jeg) men bilder kommer iallefall! ;) skal bestille dekka på onsdag, om jeg får tak i de da :P kjøper de gjennom dekkmann(gamlejobben)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

meeh.. vurderer salg av felgene pga dette må trulig bli min dagligdagsebil, litt synd å bruke dyre orginale felger til kvardagsbruk syns eg.. i tillegg er bilen begynt å bli gammal så usikker på kor mykje penger eg gidder legge i den lengre, skulle eg dog tenkt på før eg kasta vekk alt eg allerede ha gjort (5-6 sifra nummer..) Så valget er enten å beholde den, å virkelig gjere noke utav den, ribbe den, ta alt av karroseri og lakk oppatt (er grei for rust sånnsett, men typisk e39 rust er det + 110% er jo det eneste som er godt nok) eller bruke den som everyday car og heller importere en e46 330ci eller e46 / e36 M3 i framtiden :)

uansett, om noken er interisserte i felgene gi en lyd! dog de gis ikkje vekk, får eg ikkje det eg forlanger kan de like godt henges opp på gutterommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jakobm5, er litt forskjell ja hehe ;) blir å sjå på gs i bud også, dog ikkje heeelt strøken, grisestygt inni tank påfylling, er fylt igjen med pensellakk og drit, ser jævlig ut + ruststripe på bakluka.. Skulle hatt en hellakkering, imolarød? ;)

Stemmer det Brommer, bur på Jølster, så er ofte innom Førde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...