Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jess, var nok meg..

mista all kraft på strekka før svingen der, så kom det massiv kvit røyk, så da la eg bilen uti graset. Skal sta å sjå på bilen imorgen, blir sikkert sendt videre til bmw verksted 2mil herifra, så får vi sjå kor dyrt det blir :P

Men hyggelig me flere norske folk her da, la dessverre ikkje merke til bilen din tror eg(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt da. :( får håpe det ordner seg greit da ;)

Ja jeg lag bak deg første runden ;) så kjørte jeg forbi deg opp bakken når du la bak den kassebilen :P

Haha, merker jeg er litt fersk når det gjelder spor osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer! da hugser eg deg, pen bil! ;)

Merket godt dette med spor osv sjøl, men kjørte vel egentlig ikkje noke særlig etter spor da, var mest redd for de galne folka i porschene osv som kom i en helvettes fart, ville helst ha de foran meg :P Merker også godt ka som burde byttes på en bil etter ei runde, orginale bremser holder hvertfall ikkje..

Er også greitt med en 2-3 runder før en virkelig trakker til å prøver på rundetid merket eg, men sykt adrenalinkick er det hvertfall! Skal ned igjen, men da helst med større motor og bensin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motoren går ikkje rundt, og konklusjonen var at den ikkje er mykje brukbar (økonomisk bedre å sette i en ny)

Nå skulle de lete etter ny motor og eg skulle få et prisoverslag. Om prisen ikkje er for galen får de bytte motoren så henter eg bilen ei helg.

Skal også høre litt med SS performance eventuelt sjekke ut andre "bilbyggere" ang pris på ombygning, vil ha bensin.. Men ikkje ute etter noke gromt , 520i(2.2) 525i eller 530i hadde vore ønskelig, men får sjå ka det blir til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...