Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, fått på 4 utblås ja, fult klar over at det er superteit på en sånn motor som eg har , men vart et impulskjøp :beer: . Ellers har bilen fått seg service 2 i tyskland i sommer, og da vart det sjølvsagt en tur på Nurburgring (anbefales!)

Men fy til strøken den bilen din er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fått på 4 utblås ja, fult klar over at det er superteit på en sånn motor som eg har , men vart et impulskjøp :beer: . Ellers har bilen fått seg service 2 i tyskland i sommer, og da vart det sjølvsagt en tur på Nurburgring (anbefales!)

Men fy til strøken den bilen din er!

Sinnsykt tøft! Spiller ingen rolle om du har 520 eller 540 under panseret - det er drit fett!

Men hvor kjøpte du anlegget? Hva gjorde du med hjulbrønnen? Hvor mye kostet det? Gjorde du det i Norge? Hvordan var det på ringen da? Det var mange spørsmål :lol:

Men fy til strøken den bilen din er!

Takk for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anlegget kjøpte eg via ebay, er supersport så går et rør over , altså litt mere eksos på den ene siden enn den andre.. Tok den enkle veien altså (blir kanskje noke meir ekslusivt seinare, men har sinnsjukt lyst på bensiner om et år eller to). Selve anlegget kom på 5800 tenker eg, hugser ikkje om det var + eller - momsen :P

ringen var rått, rett og slett! og eg satt berre på, far min som kjørte da eg ikkje har lappen heelt enda, til og med søstra mi på 9 år var helt i ekstase. I tillegg budde vi på dette hotellet med utsikt over den formel 1 bana, dei dreiv å rydda ihop då, men likevel et meget flott hotell og kjekt med utsikt mot bana. Det anbefales sterkt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anlegget kjøpte eg via ebay, er supersport så går et rør over , altså litt mere eksos på den ene siden enn den andre.. Tok den enkle veien altså (blir kanskje noke meir ekslusivt seinare, men har sinnsjukt lyst på bensiner om et år eller to). Selve anlegget kom på 5800 tenker eg, hugser ikkje om det var + eller - momsen :P

ringen var rått, rett og slett! og eg satt berre på, far min som kjørte da eg ikkje har lappen heelt enda, til og med søstra mi på 9 år var helt i ekstase. I tillegg budde vi på dette hotellet med utsikt over den formel 1 bana, dei dreiv å rydda ihop då, men likevel et meget flott hotell og kjekt med utsikt mot bana. Det anbefales sterkt også!

Åja den varianten ja. det så jo veldig ba ut da, selv om det er litt halvveis :) Hehe er litt kjedelig med feita bil og null sertifikat, antar jeg? Men det blir vel mye øvelseskjøring? hehe..

Jeg skulle også på ringen i sommer, men da var det stengt for turister, så jeg får ta det igjen. Kjørte din far bra da? :lol: Hva het hotellet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk tatt 3 bilder idag før batteriet tok kvelden, om det er noke spesifikt du vil ha bilde av, skal eg heller skaffe det! :)

Som du ser er det litt skeivt, er brukt klemmer og sånt, så er vel sånn halveis gjort egentlig, men tenkte eg skulle få sveist da på til våren igjen, så håper det blir 99% då

IMG_2839.jpg

IMG_2840-1.jpg

IMG_2841.jpg

Men nåå skal vi ut å ta en liten søndagstur! Bilen har også gått litt langt nå, 190600 .. Men ved riktig vedlikehold er den fortsatt fast og en god kjøremaskin :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Veldig fin bil du har :-D mangler å fjerne emblemer bak og få vekk lyktesenkerne.. som nevnt tidligere i tråden så gjør de seg ikke spesielt på E39! ellers er det veldig mye riktig du har gjort! stå på videre :)

Det er smak og behag. Jeg mener E39 med angel eyes lykter MÅ ha lyktesenk.. . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...