SofaKingFresh Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Da har jeg endelig fått handla meg en nyere BMW. Valget ble en fin E92 som stod ute på Bilsalongen i Skien, og jeg prøvekjørte bilen 1. Oktober egentlig bare for morroskyld, for å se hvordan de er. Jeg var ute dagen før og kikka på den, og selgeren lurte på om jeg ville prøve den en tur. Det gikk litt frem og tilbake, men 1 uke gikk fra dagen jeg prøvekjørte den, til den var min.Henta den glad og fornøyd på Bilsalongen den 8. Oktober, klokka 12:00. Den er som en drøm å kjøre, hvertfall siden jeg er vandt til å farte rundt i en 1991 modell 5 serie. Elsker m-sport understellet som gjør den MORSOM å kjøre med på svingete veier. Bilen er Safirsort, og som sagt, har msport pakke. Det ER en 320i, men den hadde det ustyret og fargekombinasjonen jeg var ute etter, så jeg smalt til. Litt om bilen: Bilen er utstyrt med lys-pakke, oppbevarings-pakke, BMW Professional HiFi (4 høyttalere foran, 4 bak, og èn 8" bass under hver stol foran. Veldig god lyd! For øvrig er det regnsensor, Bi-xenon, takluke, PDC bak, 2 soners digitalt klima, cruise control, AUX og USB inngang, koppholdere foran og bak og alcantara seter. Til nå har jeg egentlig ikke fått gjort noe særlig med bilen. Rart det der Men, har fått slengt på BMW CCN skiltholdere, og venter nå på nye plastskilt. FREMTIDIGE PLANER: Gule hovedlykter. (Usikker på hvordan det fungerer med Xenon gjennom disse, men om det skulle bli dårlig, så blir det GULE XENON. Noen som vet?) Gule tåkelykter Mørkere baklykter 2 rørs endestuss. Mørkere ruter helt frem Coilovers BBS LM replika felger i 19" LED Skiltlys Da tror jeg det egentlig var alt. Litt trøtt i skrivende stund. Hehe. Men, kommer jeg på noe, oppdaterer jeg! Slenger ved noen bilder av bilen her. Hilsen Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Jøss, visste ikke at du hadde kjøpt denne! Gratulerer med råtøft karosseri da Så strøken og pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 gratulerer med fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Gratulerer med nydelig bil! Ser at planene er på stell også http://www.vvme.com selger xenon i alle farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 liker planene, fin bil blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Takktakk. Blir nok ikke BBS LM Replika felger allikavel. Slang på Rondell D58 fra E34'n, og fyttisatan! For noen felger på en sånn bil som det her. Breie er de og. Så tror jeg beholder de i 18", og får bilen LAVERE. Fått kloa i coilovers nå og, men setter ikke de på før våren igjen Har sett på vvme.com, men trenger BMW sin xenon pære. D1S pære. Fant på Ebay! Hehe. Blir bestilling snart. Og H11 til tåkelys. Her har jeg redigert et bilde, for å se fort hvordan det ville sett ut med gule lykter. Blir og sort grill. Kan ikke ha chrome når det er shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Nydelig bil og fine planer. Få se bilde med Rondell på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Grattis med en nydelig E92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Gratulerer med flott bil! Overrasket over at den ikke har LED-skiltlys siden min far sin E90 har dette originalt, og jeg trodde det hørte med i lyspakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Jeg og trodde det ville vært LED i skiltlys, men nei. Skal få bestilt det og. Lurer fælt på å bestille til lysene inni bilen, og under dører. Rolig hvit inni bilen. Stikker ut og knipser bilde med Rondellene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Gratulerer med flott BMW Planene dine ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Slenger opp 5 bilder her med Rondell D58 på bilen. Vurderer å beholde disse på bilen. Subber litt, derfor blir det coilovers med hardhetsjustering, sånn at den blir stiv som pokker bak Og såklart, lavere. Syntes de kler bilen, og det er svært få som faktisk har disse gamle felgene på en såpass ny bil. De er fra E34'n jeg har, så innpresset er feil.. Men også så riktig Hehe. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Heyhey. Så ikke at du hadde laget tråd om den nye før nå Rå fin den 3-serien din asså, blei faktisk bra med Rondell på den der også Har aldri sett gule lykter på sort e92 før, tror dette kommer til å bli kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Helt korrekt innpress med d58 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå