Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

G27 er også satt ned til 1995 nå, for dere som ennå ikke har skikkelig ratt/pedal sett :D

Noen burde også endre topicen... "kommer ikke i november" kan jo skremme nerveproblemer på enkelte - da det ikke stemmer! :mrgreen::mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G27, har det 900 graders sving?

Jepp.

Ser ikke helt fordelen med det, skal jeg være ærlig.

Rattet har også en annen type girkasse i rattstammen slik at den bråker omtrent ikke, i motsetning til G25. På den fronten er det veldig bra, du får ikke den jævla lyden, som ikke kan beskrives med ord.

Deretter kan du ta deg en tur til chilicoke.com og handle deg adapter til større ratt, og padelshifter. Kan fint koble opp et håndbrekk også, med litt enkel modding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knappene på rattet blir nok borte ja, med mindre man lager noe eget provisorisk.. Jeg skal blant annet lage meg håndbrekk, så jeg føler ikke behov på knapp på rattet.

Har bestilt meg adapter og to sett med padler fra han, men har ikke fått de enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knappene på rattet blir nok borte ja, med mindre man lager noe eget provisorisk.. Jeg skal blant annet lage meg håndbrekk, så jeg føler ikke behov på knapp på rattet.

Har bestilt meg adapter og to sett med padler fra han, men har ikke fått de enda.

Har også planer om håndbrekk på min stol...

Tar du bare ut ett signal fra en knapp på den eksterne girstangen da eller??

Kom med noen bilder da når du skal til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...