Ostnes Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Fikk mail på fredag om at det var sendt fra lageret deres i Sverige, så det kunne ta litt tid osv.
Endre Hånde Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Grafikken virker veldig forskjellig fra bilene med interiør til de uten, men som vanlig skriker jo konsoll-spill etter AA... Forøvrig er denne gøyal.. AA? Tilsvarende AI?
noekult Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Fikk mail på fredag om at det var sendt fra lageret deres i Sverige, så det kunne ta litt tid osv. Okey, jævlig rart at noen bestiller par måneder senere og får først. Men jaja, får jo tak i et spill likevel og får selge CDON eksemplaret når jeg mottar det...
S3T Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Regn med litt problemer under oppstarten av spillet: http://www.gtplanet.net/forum/showthrea ... 6&t=133167 Dette skjedde med meg nå.. Det tar også ganske lang tid å installere spillet..
m20b25turbo Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 har spillet kommet i butikkene for salg over disk nå?
316 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Sikkert noen butikker som selger det over disk. Var nettopp inne på coop, de pleier å selge spill før. Men ikke nå...
S.Arnesen Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 En kamerat av meg kjøpte gt5 hos elkjøp i dag. jeg forhåndsbestilte, og fikk beskjed om at det var på vei i posten på fredag, men ikke sett noe til det enda
Endre Hånde Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Endre, kantutjevning. aha. AA= Anti Aliasing altså. Lærte noe nytt denne dagen også http://no.wikipedia.org/wiki/Antialiasing
316 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 En kamerat av meg kjøpte gt5 hos elkjøp i dag. jeg forhåndsbestilte, og fikk beskjed om at det var på vei i posten på fredag, men ikke sett noe til det enda Elkjøp hvor?
GL1 Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 En kamerat av meg kjøpte gt5 hos elkjøp i dag. jeg forhåndsbestilte, og fikk beskjed om at det var på vei i posten på fredag, men ikke sett noe til det enda Dårlig gjort, var innom elkjøp på vinterbro i sta og de kunne ikke selge det i dag..
///MoePower Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Har akkurat fått det i posten nå, driver på og installerer det Tar jo ååååååår og dag før det blir ferdig.. Kan spille det uten å installere det også stod det, men menyene blir visst raskere hvis det blir installert. Har tross alt ventet noen måneder på dette spillet her nå, som om man risikerer å måtte vente 30min ekstra er vel ikke det verdens undergang sånnsett. Gleder meg som en unge til å få prøvd det nå
Chris_ Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Sitter og spiller på Collectors Edition i skrivende stund Gleder meg til å komme lengere ut i spillet ;D
S.Arnesen Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 En kamerat av meg kjøpte gt5 hos elkjøp i dag. jeg forhåndsbestilte, og fikk beskjed om at det var på vei i posten på fredag, men ikke sett noe til det enda Elkjøp hvor? spurte ikke, men han var hjemme 15min etter kjøpet, så da blir det enten i sarp eller fredrikstad...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå