CV-Erik Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 En kamerat av meg kjøpte gt5 hos elkjøp i dag. jeg forhåndsbestilte, og fikk beskjed om at det var på vei i posten på fredag, men ikke sett noe til det enda Dårlig gjort, var innom elkjøp på vinterbro i sta og de kunne ikke selge det i dag.. Jeg vurderte å stikke til elkjøp på vinterbro å sjekke om de solgte, men da trenger jeg ikke det Hvor er det du holder til siden du var på vinterbro?
bad_ip Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Noen som vil komme med tilbakemeldinger om hvordan spillet er? Fikk bekreftelse fra elkjøp i går at det var sendt så håper at det er i posten i morgen. Litt dårlig tidspunkt det kom på og... akkurat når eksamensrushet starter!
GL1 Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Dårlig gjort, var innom elkjøp på vinterbro i sta og de kunne ikke selge det i dag.. Jeg vurderte å stikke til elkjøp på vinterbro å sjekke om de solgte, men da trenger jeg ikke det Hvor er det du holder til siden du var på vinterbro? Bor på halvøya jeg og;)
CV-Erik Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Dårlig gjort, var innom elkjøp på vinterbro i sta og de kunne ikke selge det i dag.. Jeg vurderte å stikke til elkjøp på vinterbro å sjekke om de solgte, men da trenger jeg ikke det Hvor er det du holder til siden du var på vinterbro? Bor på halvøya jeg og;) Ahh, flere fra odden her inne ja! Hva er det du heter? kan jo hende jeg kjenner deg
316 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Det hagler ut med GT 5 filmer på youtube nå...
CV-Erik Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Det hagler ut med GT 5 filmer på youtube nå... Vet, sitter og ser på dem
Chris_ Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Driftinga var mye bedre nå, enn på Prologuen! Syns spillet virker ganske så bra
Zibiri Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Noen som har bestilt GT5 fra WWW.PLAY.COM her? Bestilte faen meg for et år siden og fikk beskjed i forrige uke at de sendte det til meg.. nå kvelden før allmenheten kan gå og handle det sitter jeg her uten spellet og hører folk bare tar og drar opp på fuckings elkjøp og henter det som om de går på dass og driter, og har kunnet gjort det i en halv uke. WTF? Et stort minus til postvesnet.
316 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Noen som har bestilt GT5 fra http://WWW.PLAY.COM her?Bestilte faen meg for et år siden og fikk beskjed i forrige uke at de sendte det til meg.. nå kvelden før allmenheten kan gå og handle det sitter jeg her uten spellet og hører folk bare tar og drar opp på fuckings elkjøp og henter det som om de går på dass og driter, og har kunnet gjort det i en halv uke. WTF? Et stort minus til postvesnet. Jeg har bestilt fra play, har ikke fått noe. Et lite spørsmål, er det FARLIG om en motor står uten kjøleveske? Har samme problem denne vinteren som i fjor, bilen min lekker tom mens den står hjemme. Gikk inn i garasjen i sta, så var det knusktørt på ekspansjonstanken og fult av veske på gulvet... Lekker bare når det er kaldt!
winchester Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Hvilke vesker er det snakk om da, Mads? Prada?
316 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Wups, posta i feil råd. Kjøleveske ;P Idiot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå