lienback Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Tror du det går ann og innstallere det etter jeg har allerede startet det opp? Gikk litt sent i menyene her også
316 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Ja, det går ann. Jeg har fått spørsmål om det hver gang jeg har startet det.
noekult Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Ja, prøv å slett "Saved data" for spillet (let litt på hovedmenyen til maskina under "Games" ellerno) og gå inn på spillet på nytt igjen etter det. Altså, let frem alle filer fra GT5 på din PS3 og slett dem, begynn på nytt.
316 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Meg du snakker til? I såfall så lurte jeg på åssen jeg fikk fjernet gamle spill jeg har installert før, men som jeg ikke spiller mer. Finner ingen filer til disse spillene..
lienback Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Ja, det går ann. Jeg har fått spørsmål om det hver gang jeg har startet det. Ok, fikk ikke opp spørsmålet. Men fikk det til i options "pre-install main game data"
noekult Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Nope, snakket til lienback lienback: Du skal inn på Game -> Saved Data Utility PS3 og her skal du slette GRAN TURISMO 5. Etter det går inn på spillet igjen og da kan du "starte på nytt". 316: Gå på Game på PS3 menyen, så Game Data Utility. Der vil du finne alle filer som installeres sammen med et spill (hvis det er det du vil ha fjernet).
316 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Det vil altså si spill - lagret datatjeneste for meg som har norsk? Finner bare savefiler osv i den mappa jeg...
noekult Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Det vil altså si spill - lagret datatjeneste for meg som har norsk? Finner bare savefiler osv i den mappa jeg... På min PS3 er det den øverste mappa (på delmenyen Spill/Game) alle de store installasjonsfilene ligger i... Du får prøve den - utenom det vet jeg dessverre ikke.
316 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Se der ja, der ligger dem jo! Endelig... Hadde 30 MB ledig i sta... Hahah! Tusen takk! Vil jeg nå kunne installere GT5 uten at det jeg har der fra før blir borte?
S.Arnesen Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 du skal kunne installere og slette filer i den øverste mappa uten problem, de mappene som lagrer fremgang og slikt ligger i en av de andre mappene der. Sånn jeg har forstått det ihvertfall...
Eksos Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 du skal kunne installere og slette filer i den øverste mappa uten problem, de mappene som lagrer fremgang og slikt ligger i en av de andre mappene der. Sånn jeg har forstått det ihvertfall... Jepp. Er vell bare ekstra-filer til selve spillet, ingenting med fremgang og slik
316 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Første og siste gang jeg bestiller et spill i fra Play, det kom ikke i dag heller... Det er bare latterlig, rett og slett... Glad jeg kjøpte det i butikken i går ja!
noekult Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Første og siste gang jeg bestiller et spill i fra Play, det kom ikke i dag heller... Det er bare latterlig, rett og slett... Glad jeg kjøpte det i butikken i går ja! Husk at de sender det fra utlandet og vanlig leveringstid fra dem er 10-14 dager til Norge. Også antar jeg at det spillet må momses/gebypålegges (er det et ord?) så det kan ta noen dager ekstra i ultra slow landet Noreg. De sendte vel spillet ut med en gang de fikk kopiene, men jeg er ganske sikker på at de ikke fikk spilla 14 dager før release dato slik at du fikk din kopi på releasedagen... Så det var i grunn dumt å forhåndsbestille fra utlandet
316 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 3-5 dager sto det i mailen... 19 ble det sendt...
Kai-P. Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Bestiller mye fra Play selv, og det tar som regel 14 dager før varen ligger i postkassa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå