Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nope, snakket til lienback :) lienback: Du skal inn på Game -> Saved Data Utility PS3 og her skal du slette GRAN TURISMO 5. Etter det går inn på spillet igjen og da kan du "starte på nytt".

316: Gå på Game på PS3 menyen, så Game Data Utility. Der vil du finne alle filer som installeres sammen med et spill (hvis det er det du vil ha fjernet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil altså si spill - lagret datatjeneste for meg som har norsk? Finner bare savefiler osv i den mappa jeg...

På min PS3 er det den øverste mappa (på delmenyen Spill/Game) alle de store installasjonsfilene ligger i... Du får prøve den - utenom det vet jeg dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal kunne installere og slette filer i den øverste mappa uten problem, de mappene som lagrer fremgang og slikt ligger i en av de andre mappene der. Sånn jeg har forstått det ihvertfall...

Jepp. Er vell bare ekstra-filer til selve spillet, ingenting med fremgang og slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første og siste gang jeg bestiller et spill i fra Play, det kom ikke i dag heller... Det er bare latterlig, rett og slett... Glad jeg kjøpte det i butikken i går ja!

Husk at de sender det fra utlandet og vanlig leveringstid fra dem er 10-14 dager til Norge. Også antar jeg at det spillet må momses/gebypålegges (er det et ord?) så det kan ta noen dager ekstra i ultra slow landet Noreg. De sendte vel spillet ut med en gang de fikk kopiene, men jeg er ganske sikker på at de ikke fikk spilla 14 dager før release dato slik at du fikk din kopi på releasedagen...

Så det var i grunn dumt å forhåndsbestille fra utlandet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...