///MoePower Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Runder jo spillet.. Er man heldig så får man en rulletekst og/eller en filmsnutt
Eksos Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Runder spillet på b-spec ja, men ikke på A, som egentlig er det viktigeste
Ad|oS Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Fikk ikke annet enn en McLaren og en Gift ticket. Ble en Ferrari F1 2007 der...
Ollie78 Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Har gått en smule lei hele GT5. Kjøpte meg X-box som jeg har hos dama, så jeg har noe å spille mens jeg er der. Kjøpte da også Forza 3, mye artigere det om man er BMW fan. Kjøper lett en X-box til for å ha hjemme når Forca 4 kommer.
Glema Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Prøvde meg på litt drifting inatt. Hvilken biler drifter dere med, og hvilket setup bruker dere ? Prøver å suge til meg all informasjon om forskjellige setup nå for tiden.
DannyRS Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Etter en lang pause spilte jeg litt igjen i helga. Det var konge selvsagt. G27 og antispinn/abs slått av er gøy
Eivimath Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Nettopp kjøpt meg spillet og jeg har kommet meg til level 17, men er liksom stuck der.. Inbiller meg at det blir mye lettere og morsomere med ratt! Har et gammelt logitech driving force pro, men mangler selvsagt strømkabel -.- Ellers er det et konge spill!
LaStrada Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 @ Eivimath: Jeg synes det er en del lettere med ratt! På demoen som kom ut for en god stund siden (ikke prologue, men demoen) klarte jeg å senke rundetiden min med 5 sekunder på første forsøk med ratt! Du får mye mer "feeling" på styringen som gjør det lettere å merke når bilen understyrer og overstyrer. Selv kjører jeg med et gammelt Logitech Momo ratt, men det skal byttes ut når jeg får råd
Eivimath Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 @ Eivimath:Jeg synes det er en del lettere med ratt! På demoen som kom ut for en god stund siden (ikke prologue, men demoen) klarte jeg å senke rundetiden min med 5 sekunder på første forsøk med ratt! Du får mye mer "feeling" på styringen som gjør det lettere å merke når bilen understyrer og overstyrer. Selv kjører jeg med et gammelt Logitech Momo ratt, men det skal byttes ut når jeg får råd Da må jeg på intens jakt etter kabel
joachim sørlie Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 når man skal brekke inn i en sving, bare for og få ut rumpa sånn et lite touch.. så clutcher den også, og når jeg da skal slædde så blir bare alt helt mongo.. går det ann og få av den clutche greia? tar livet av meg.. eller er det bare jeg som må lære meg den ?
Chris_ Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Får man kjøpt vanlig Supra MK4 uten de jalla YellowHat greiene osv? Produksjonsbilen Supra?
dutten Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 skal få gjort det ja.. mener og huske at jeg har en av disse
-Erik- Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Du får kjøpt 2 stk, en med og en uten turbo. Har begge og er ikke rare greiene du får hentet av suge-supraen Den andre derimot.....!
JanAre Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Prøvde meg på litt drifting inatt. Hvilken biler drifter dere med, og hvilket setup bruker dere ? Prøver å suge til meg all informasjon om forskjellige setup nå for tiden. Favorittbilen min så langt er BP Falken RX-7'03 Denne er god å drifte med standardopsett/minimale justeringer. http://www.mygranturismo.net/car_sheet.php?id=438 ellers liker eg godt BMW 07 Compact Tii, men her må det litt justeringer til men føler den drifter ganske greit. en video tatt ikke så lenge etter eg begynte å bruke denne litt: Kjører Comfort Soft på begge 2
Eksos Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Hvorfor bruker alle Comfort Soft egentlig? Slipper ikke bilene mer enn lett nok med Sport-hard? Jeg kjøpte Z34 igår, trimma den temmelig mye, å kjørte med sport-dekk, kjekk bil Får jo vell mer fart i svingene desto bedre dekk man har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå