Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Prøvde meg på litt drifting inatt.

Hvilken biler drifter dere med, og hvilket setup bruker dere ? Prøver å suge til meg all informasjon om forskjellige setup nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kjøpt meg spillet og jeg har kommet meg til level 17, men er liksom stuck der.. Inbiller meg at det blir mye lettere og morsomere med ratt! Har et gammelt logitech driving force pro, men mangler selvsagt strømkabel -.- Ellers er det et konge spill! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Eivimath:

Jeg synes det er en del lettere med ratt! På demoen som kom ut for en god stund siden (ikke prologue, men demoen) klarte jeg å senke rundetiden min med 5 sekunder på første forsøk med ratt! Du får mye mer "feeling" på styringen som gjør det lettere å merke når bilen understyrer og overstyrer. Selv kjører jeg med et gammelt Logitech Momo ratt, men det skal byttes ut når jeg får råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Eivimath:

Jeg synes det er en del lettere med ratt! På demoen som kom ut for en god stund siden (ikke prologue, men demoen) klarte jeg å senke rundetiden min med 5 sekunder på første forsøk med ratt! Du får mye mer "feeling" på styringen som gjør det lettere å merke når bilen understyrer og overstyrer. Selv kjører jeg med et gammelt Logitech Momo ratt, men det skal byttes ut når jeg får råd :)

Da må jeg på intens jakt etter kabel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på litt drifting inatt.

Hvilken biler drifter dere med, og hvilket setup bruker dere ? Prøver å suge til meg all informasjon om forskjellige setup nå for tiden.

Favorittbilen min så langt er BP Falken RX-7'03

Denne er god å drifte med standardopsett/minimale justeringer.

http://www.mygranturismo.net/car_sheet.php?id=438

ellers liker eg godt BMW 07 Compact Tii, men her må det litt justeringer til men føler den drifter ganske greit.

en video tatt ikke så lenge etter eg begynte å bruke denne litt:

Kjører Comfort Soft på begge 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker alle Comfort Soft egentlig? Slipper ikke bilene mer enn lett nok med Sport-hard? Jeg kjøpte Z34 igår, trimma den temmelig mye, å kjørte med sport-dekk, kjekk bil :) Får jo vell mer fart i svingene desto bedre dekk man har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...