Glenno Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 dette ps3 network helvete fungerer forsatt ikke tross snart 10talls mail på både norsk og engelsk. Fått svar om resete passord på en link som sier beklager men siden er dessverre nede. I tillegg prøvd via ps3 hvor det står at jeg skal motta en e-post med nytt passord men forsatt ingen e-post mottatt. På toppen av denne møkka konsolen har jeg mista 10 talls av siste råeste bilene jeg hadde før det gikk ned i april. Faan til møkka folk de fra SONY altså, ufffff.
Zibiri Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Prøv og lag ny PSN account.. :/ Fikk en stor oppdatering når jeg skrudde på GT5 med internettet på her om dagen, så virka det som nedlastinga hadde klikka så jeg dro ut strømmen og nå er hele GT5 fila på rundt 8GB som man lagrer på PS3 for at den skal loade fortere korrupt så ALLE bilene mine er borte -.-
Andreas123 Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Hvorfor oppfører bilene seg annerledes i drifting mode å i vanlig..?? Er så irreterende
Zibiri Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Det oppfører seg likt. Men tipper du ikke bruker søppel dekk og har anti-spinn etc avslått i vanlig løp?
Glenno Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Prøv og lag ny PSN account.. :/Fikk en stor oppdatering når jeg skrudde på GT5 med internettet på her om dagen, så virka det som nedlastinga hadde klikka så jeg dro ut strømmen og nå er hele GT5 fila på rundt 8GB som man lagrer på PS3 for at den skal loade fortere korrupt så ALLE bilene mine er borte -.- Prøvde lage ny konto men jeg kommer bare til denne siden hvor jeg ikke får gjort noen tingen, samme som når jeg prøver skal lage nytt passord fra pc. Men når en lager ny konto, går det noe utover spillet GT5 profil?
Andreas123 Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 har ikke på noen ting i vanlig modus ihvertfall.... skal dobbelt sjekke
ZhilleN Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Ultimate driftebilen på spillet er corolla ae86, vant en for litt siden, med ferdig dekorert, svarte fangere og hvit bil, digger den! Har også en mercedes c AMG, med 865hk, spinner ut 5 gir, sinnsykt rå lekebil! Har cobra stol og logitech ratt og pedaler, synes det er ganske lett og drifte med det, hadde problemer istarten, men bedre nå Tror det nesten er 3 måneder siden sist nå, tenkte jeg skulle prøve litt til helga, noen som blir med online da?
Zibiri Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Bruker den gamle 60talls ArtMorrison bilen og Toyota supra til og drifte med selv. Maks hester, stiller girkasse helt ned så man kan ligge og cruise i 6. gir med en overdose hjullspinn, fyy og morro Om det er stemning for online spilling så er jeg med hvertfall
Chris_ Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Begynt å prøve noen runder her igjen Drifting såklart !
DannyRS Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Oppdaterte GT5 her sist jeg hadde "fri". Så leste jeg etterpå at man skulle oppdatere PS3'n til nyeste versjon først... Det gjorde jeg selvsagt ikke. Håper det går fint, har ikke testa etterpå
Erik89 Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Den oppdaterer seg vel automatisk når du går på nettet (om ikke du har valgt noe annet)
DannyRS Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Ja, den GT5 ble oppdatert når jeg starta. Så gikk jeg inn for å lese hva som var endringene.. der stod det at man burde oppdatere PS3'n til v3.65 eller hva det var først
Eirsan Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Fått G27 ratt og pedaler, og fikk helt dilla på GT5 igjen Skal skjerpe meg og ta de siste endurance løpene nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå