Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

dette ps3 network helvete fungerer forsatt ikke tross snart 10talls mail på både norsk og engelsk. Fått svar om resete passord på en link som sier beklager men siden er dessverre nede. I tillegg prøvd via ps3 hvor det står at jeg skal motta en e-post med nytt passord men forsatt ingen e-post mottatt. På toppen av denne møkka konsolen har jeg mista 10 talls av siste råeste bilene jeg hadde før det gikk ned i april. Faan til møkka folk de fra SONY altså, ufffff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Prøv og lag ny PSN account.. :/

Fikk en stor oppdatering når jeg skrudde på GT5 med internettet på her om dagen, så virka det som nedlastinga hadde klikka så jeg dro ut strømmen og nå er hele GT5 fila på rundt 8GB som man lagrer på PS3 for at den skal loade fortere korrupt så ALLE bilene mine er borte -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv og lag ny PSN account.. :/

Fikk en stor oppdatering når jeg skrudde på GT5 med internettet på her om dagen, så virka det som nedlastinga hadde klikka så jeg dro ut strømmen og nå er hele GT5 fila på rundt 8GB som man lagrer på PS3 for at den skal loade fortere korrupt så ALLE bilene mine er borte -.-

Prøvde lage ny konto men jeg kommer bare til denne siden hvor jeg ikke får gjort noen tingen, samme som når jeg prøver skal lage nytt passord fra pc.

sbs3orfivwy7w0gzu8b6.jpg

Men når en lager ny konto, går det noe utover spillet GT5 profil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultimate driftebilen på spillet er corolla ae86, vant en for litt siden, med ferdig dekorert, svarte fangere og hvit bil, digger den!

Har også en mercedes c AMG, med 865hk, spinner ut 5 gir, sinnsykt rå lekebil!

Har cobra stol og logitech ratt og pedaler, synes det er ganske lett og drifte med det, hadde problemer istarten, men bedre nå :)

Tror det nesten er 3 måneder siden sist nå, tenkte jeg skulle prøve litt til helga, noen som blir med online da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den gamle 60talls ArtMorrison bilen og Toyota supra til og drifte med selv.

Maks hester, stiller girkasse helt ned så man kan ligge og cruise i 6. gir med en overdose hjullspinn, fyy og morro :D

Om det er stemning for online spilling så er jeg med hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...