Endre Hånde Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 http://www.fanatec.de/html/index.php?id=230〈=en Dette vurderer jeg nå.. Har pro, og har vurdert 27, men dette overgår nok det lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Ingenting som overgår dette her uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Men så har du G27 da, som overgår det og koster nesten 3000(!) Elkjøp hadde dagstilbud på 1995kr for noen dager siden... du skulle ha kjøpt da!! For guds skyld kjøp G27 og ikke G25 når du har valget. Seriøst? Jaja, kommer til å bruke det mye. La gå! Henger meg på spørsmålet om å feste det. Håper virkelig ikke det blir et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 jo, det jeg linker til overgår dette lett til mitt bruk. Ikke F om et slikt hadde kommet inn i min stue. Om jeg hadde stor nok garasje så kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 På tide å bygge større garasje da, Endre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Ingenting som overgår dette her uansett! Å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 På tide å bygge større garasje da, Endre Eller bare bygge garasje. Tipper de hadde sett rart på meg i borettslaget om jeg satt opp en slik i carporten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Men så har du G27 da, som overgår det og koster nesten 3000(!) Elkjøp hadde dagstilbud på 1995kr for noen dager siden... du skulle ha kjøpt da!! For guds skyld kjøp G27 og ikke G25 når du har valget. Seriøst? Jaja, kommer til å bruke det mye. La gå! Henger meg på spørsmålet om å feste det. Håper virkelig ikke det blir et problem. Her har du priser: http://prisguide.spillverket.no/produkt/113954 Festeanordningen er omtrent like. Så lenge du har 5-6-7cm med bordstuss burde det gå bra. Uansett ikke vanskelig å improvisere noe om det skulle trengs.. Logitech har meget bra innfestinger oftest. Du kan også skru den fast fysisk med skruer om du vil, samme med pedalene, i f.eks racingrigg som enkelt kan lages av noen planker eller i i rørprofiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 her og, men ingen av disse har fungerende instrumenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Sykt råe simulatorer! Får holde med playseat evo'n og g25'en på loftsstua foreløping... 1,5 dager igjen til release Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Haha, en kompis har G27 på liggende på LOFTET som han ALDRI har brukt! Jaja, herlig for meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Utfordringen er jo i stor grad at jeg spiller i stua, på samme tv som junior ser på Cars, og der kona skifter gardinger og nips 3 ganger i året. Har hatt Solberg stol før, men den tar for mye plass. Kunne ønsket meg en enkel løsning man kan sette på tv stolen e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Utfordringen er jo i stor grad at jeg spiller i stua, på samme tv som junior ser på Cars, og der kona skifter gardinger og nips 3 ganger i året. Har hatt Solberg stol før, men den tar for mye plass. Kunne ønsket meg en enkel løsning man kan sette på tv stolen e.l. TADAA: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003 ... MWD2XTK7ED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Mer sansen for fanatec sin løsning, da den støtter alle ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Hvor mye koster kun stativet til Fanatec? ^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå