Gå til innhold

Den store GT5-tråden

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Men så har du G27 da, som overgår det og koster nesten 3000(!)

Elkjøp hadde dagstilbud på 1995kr for noen dager siden... du skulle ha kjøpt da!! :o

For guds skyld kjøp G27 og ikke G25 når du har valget.

Seriøst? :shock: Jaja, kommer til å bruke det mye. La gå! Henger meg på spørsmålet om å feste det. Håper virkelig ikke det blir et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så har du G27 da, som overgår det og koster nesten 3000(!)

Elkjøp hadde dagstilbud på 1995kr for noen dager siden... du skulle ha kjøpt da!! :o

For guds skyld kjøp G27 og ikke G25 når du har valget.

Seriøst? :shock: Jaja, kommer til å bruke det mye. La gå! Henger meg på spørsmålet om å feste det. Håper virkelig ikke det blir et problem.

Her har du priser:

http://prisguide.spillverket.no/produkt/113954

Festeanordningen er omtrent like. Så lenge du har 5-6-7cm med bordstuss burde det gå bra. Uansett ikke vanskelig å improvisere noe om det skulle trengs.. Logitech har meget bra innfestinger oftest. Du kan også skru den fast fysisk med skruer om du vil, samme med pedalene, i f.eks racingrigg som enkelt kan lages av noen planker eller i i rørprofiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordringen er jo i stor grad at jeg spiller i stua, på samme tv som junior ser på Cars, og der kona skifter gardinger og nips 3 ganger i året. Har hatt Solberg stol før, men den tar for mye plass. Kunne ønsket meg en enkel løsning man kan sette på tv stolen e.l.

TADAA:

6v22arr2cyvdfpc4jzk7.jpg

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003 ... MWD2XTK7ED

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...