Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uten seasonal blir det en laaang vei opp til lvl32 for meg ja.. :P Kjører Amcar banen på extreme, tar 3.5min hvert løp. Men gir den mest lvl ?

Er vell enten den eller det ene like the wind løpet tror jeg? Veit ikke om jeg orker lvl 40 egentlig, kommer iallefall aldri til å kjøre noe 24 timers løp!

Kjekkere å kjøpe litt biler, pimpe dem, å teste ut sidelengs-egenskapene :) Men må vell passe på, har bare litt over 17 millioner igjen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sifra hvis dere kjenner noen som har lyst til å kjøpe GT5 billig. Kun brukt ca 10 timer på PS3 ;) Kommer ikke til å bruke spillet mer uansett.

Why?!? Innfridde ikke til forventningene? Om du bare har spilt 10 timer har du ikke komt til det kjekke enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sifra hvis dere kjenner noen som har lyst til å kjøpe GT5 billig. Kun brukt ca 10 timer på PS3 ;) Kommer ikke til å bruke spillet mer uansett.

Why?!? Innfridde ikke til forventningene? Om du bare har spilt 10 timer har du ikke komt til det kjekke enda :)

Nei jeg ble utrolig skuffet. Har kansje spilt LITT lenger enn 10 timer, men ikke mye. Jeg ble møkk lei av å kjøre de samme banene hele tiden, uten at noe spes nytt skjedde. Jeg er nok en NFS mann, der det er litt mer action. Biler i gatene..politi osv :) Så GT5 var ikke min type spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHHAHAH. B-Spec får sleng + kontra RETT inn i Pitstop HVER runde på det siste formel gt løpet i regn!! Har vunnet alle løpene, men nå er jeg laaangt bak etter 4runder rett inn i pit :P Sykeste jeg har vært med på..

Edit; Nei, det er noe galt.. han kjører jo inn i pitstop for hver runde??? Håper virkelig det blir gull sammenlagt uansett om jeg havner på 12plass, er 3runder bak resten :(

Edit; HAHAHAHA, snurrer faktisk 4-5 ganger pr runde nå. Bug? Noe er alvorlig galt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjore noe genialt etter flere timers penge farming på gt5. Klarte og kjøpe sånn karrosseri gjennopprettning DRITT på GTauto, trodde dette vanligvis kosa sånn 20.000cr men noen harde intense løp senere så jeg at jeg mangla ..500.000cr! Mange timers waste kan man si :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 timer igjen, så er jeg på heeelt ferdig med B-spec :D Er endelig lvl 40, å er snart ferdig med siste 24t løp

Haha, og hva oppnår du eeegentlig? xD Etter hva jeg har lest er det omtrent ikke vits.. Er i lvl 38.5 selv, har ikke orka noe mer i det siste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...