Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor bruker alle Comfort Soft egentlig? Slipper ikke bilene mer enn lett nok med Sport-hard? Jeg kjøpte Z34 igår, trimma den temmelig mye, å kjørte med sport-dekk, kjekk bil :) Får jo vell mer fart i svingene desto bedre dekk man har?

Kjører selv med Racing Hard og noen ganger med Racing Soft når jeg drifter.

Resulterer i MYE bedre grep, høyere fart, bedre kontroll og mer funfaktor :)

Trenger ikke mange hestene heller ;)

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Du får kjøpt 2 stk, en med og en uten turbo. Har begge og er ikke rare greiene du får hentet av suge-supraen :P Den andre derimot.....!

Da tror jeg jammen at jeg skal tørke støv av PS3'n og GT5 igjen :D

Skrevet
Gjorde det samme selv i går :)

Kjørte det 4-timers mx-5 løpet igår, (!) men etter 2timer overtok dama å kjørte nesten 70 runder :D

jeg klarte 240 runder ;)

persa på 56,5 sek.

Skrevet

Regner med du skal ha Supra med snurre og ikke uten? Skal se om jeg finner en på brukt, men har allerede kjøpt 2 så vet ikke om det kommer flere :P

Skrevet
Nei så teit, 20 000 000 er maks på gt5... Får bruke opp masse da. Noen forslag?

Du kan gjerne sende meg noen råe biler som jeg kan fikse på og style opp, for photoshoot :D

Skrevet

Fikk en update når jeg skurdde på spillet her om dagen.

Sto ikke noe om hva det var for noe. Noen som vet? :)

Er det noen som vet om det kommer flere biler etterhvert? Savner sårt flere tyske biler :(

Skrevet

merka iallefall at når jeg lasta ned updaten å kom det slik at jeg kunne legge i ballast i bilene samt foandre og dette skal ligger foran bak eller midt i.. samt at bnår du har fully custom gearbox så kan du faktisk endre hvert enkelt gir, og limiter på effekten osv... er sikkert masse mer og ;)

Skrevet

er 20 mill maks? Jaja, får bare bruke penger jeg også da, ligger tett oppi.. Fairlady Z (z34) var forresten digg å ligge brei med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...