Chris_ Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Om noen ser en Supra, i bruktbilbutikken, gjerne kjøp den, så kan jeg kjøpe den av dere eller noe (med turbo helst )
ealoken Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 har to stk i garasjen ikke turbo. men ferdig trimma ellers. 480 hk.
-Erik- Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Hvordan fikk du presse på'n? Det gikk ikke for meg! (for 4-5uker siden)
Erik89 Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Var ikke aktuelt å kjøpe biler for meg som jeg kunne knipse bilder av?
Eksos Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Er du blakk da? Kom med ett ønske, men ikke så altfor dyrt ;P Jeg kan også modden den til selv, slik den blir perfect (Min smak er naturligvis den beste!) Premiumbil naturligvis.. Har bare 19mill, så kjøper ikke ferrari F1 liksom
Erik89 Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Tenker du på meg, eksos? Bare hvem som helst kul bil som jeg kan ha det litt morro med i bilde programmet på gt5 Har A6 Stæsjvogn ihvertfall..husker ikke de andre Er noe jeg kan sette fingra "i" når jeg kommer hjem, liker det bilde opplegget dems. Synes det er morro å styre med ^^
BMWsideways Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Sliter med "Like the Wind". Noen tips? Også, hvis noen har lyst til og drifte. Legg til : zValentiNez (ikke mobb, haha)
Azeton Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Sliter med "Like the Wind". Noen tips? Også, hvis noen har lyst til og drifte. Legg til : zValentiNez (ikke mobb, haha) Hva sliter du med? jeg brukte veyron og furai concept.
S.Arnesen Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 syns det er en supra i used cars vær gang jeg har væt innom jeg...
Chris_ Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Jeg har ingen.. :s Har ikke funnet noen enda.. Kjøper gjerne en, om du har mange? Det er snakk om MK4, med turbo
Zibiri Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Hvem supra? Toms Supraen? Ser den støtt og stadig.. Men har ikke kommet over 240en enda..noen som har prøvd og drifte med den? ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå