Eksos Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Hvordan kan man kjøpe med andre på GT5? Bytte dere tenker på, eller er det noe nytt?
Chris_ Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Hvem supra? Toms Supraen? Ser den støtt og stadig..Men har ikke kommet over 240en enda..noen som har prøvd og drifte med den? ^^ Den er vel på vanlig Toyota forhandleren Jeg mener en helt vanlig Supra, uten masse stickers og japansk reklame på seg..
dutten Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 chris. kjøpte meg akkurat en turbo supra jeg. i used shop'en 97' supra RZ 276bhp er vel twin turbo utgaven vis jeg leste rett legg til hlillesveen så kan du få den
Chris_ Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Hehey! Hadde vært konge! Får si ifra om det er en bil du er ute etter, så kan jeg se om jeg finner til deg!
dutten Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 det går bra. har litt over 5 mill og har de bila jeg trenger nå så men bare spille ferdig 4hour roadster løpet har igjen et par timer før jeg får sendt
Chris_ Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Skal nok klare det selv også Men om du har lyst til å bruke opp pengene, så stopper jeg deg jo ikke.. hehe
Chris_ Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Hehe, tøft! Da slenger jeg nok ut en driftevideo etterpå i kveld, eller i morgen Begynt å få det til nå. Har kun driftet i 3 dager, så utifra det, klarer jeg meg 18k på Tsukuba
Eksos Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Hvilke biler har du testa da Chris? Jeg prøvde meg på Fairlady Z (Z34) her en dag, fungerte veldig bra!
Chris_ Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 240SX og Supraen nå 240SX'en var kanskje lettere, men Supraen er yndlingen uansett Kan godt kjøre litt en dag
LaStrada Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Har ikke drifta så mye ennå på GT5 ennå. Noen som har noen gode setup å dele?
Eksos Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Kan gjerne kjøre litt en dag ja, kan si ifra om tia strekker til innimellom jeg, noe jeg tviler på den gjør med det første.. Har jeg deg på PSN? Heter iallefall det samme der som her.. Skal ikke komme å si jeg er god på å ligge sidelengs, men får jo til noe iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå