Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, tøft! :)

Da slenger jeg nok ut en driftevideo etterpå i kveld, eller i morgen :) Begynt å få det til nå. Har kun driftet i 3 dager, så utifra det, klarer jeg meg :P

18k på Tsukuba

18k har jeg aldri klart, nærmeste jeg har jeg 15k men en impreza på den banen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hehe :)

18k var med 240sx.

Tror Supraen skal være litt mer artig på den banen. Skal over 20k etterpå :D

Hva er det høyeste noen klarer her inne da?

Digger å kjøre på Autumn ring :D Skikkelig herlig bane!

Merker jeg får lyst på G27 nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S15 er den desidert beste driftemaskinen, kjører racing soft, og det funker som bare det!

Bilen sladder nesten av seg selv med oppsettet som er på den nå 8)

21k på Tsukuba med 200sx s15(Racespec) og G27!

Skal få ordna med film, da denne maskinen står på et ungdomssenter uten nettverk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silvia RM? Hvordan fungerer den hyper silvian i forhold? Den som er en driftebil fra fabrikk...

Bruker den billigste silvia'en hos Nissan forhandleren. Trimmer den fullt, stille på litt camber og sånn, og så er det bare å skli ivei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa S15 nå, men likte egentlig Z34 bedre! Kjøpte meg også Ferrari F40 som jeg skulle prøve å drifte meg, fungerte egentlig veldig bra! Bare så synd bilen ikke har power på lavt turtall, så den er ikke brukende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 var vel litt overdrivi? Hehe :)

26 er ikke overdrevet nei :wink: Men er selvfølgelig ikke på sector mode :P Slenger bilen i 3.giret også er det hele banen i en sammenhengende drift. Synes nesten det er litt for lett å drifte på GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 var vel litt overdrivi? Hehe :)

26 er ikke overdrevet nei :wink: Men er selvfølgelig ikke på sector mode :P Slenger bilen i 3.giret også er det hele banen i en sammenhengende drift. Synes nesten det er litt for lett å drifte på GT

Bruker du ratt og pedaler eller er det noe jeg gjør helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 var vel litt overdrivi? Hehe :)

26 er ikke overdrevet nei :wink: Men er selvfølgelig ikke på sector mode :P Slenger bilen i 3.giret også er det hele banen i en sammenhengende drift. Synes nesten det er litt for lett å drifte på GT

Bruker du ratt og pedaler eller er det noe jeg gjør helt feil?

Er ikke så ofte jeg bruker ratt og pedaler, er så styr og sette opp :P Synes det er mye lettere å drifte med kontroll uansett. Så lenge man setter opp bilen nokså riktig, så er det nesten bare bånn gass hele veien, mens man ratter litt begge veier. Kanskje jeg legger opp ett replay senere idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...