Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

sliter veldig å holde følge med bilene i GT all stars. ergo lang tid for å komme til level 21. ser at tråden har over 100 siden og orker ærlig talt ikke å lese gjennom alt.

Kan forstå det :P Jeg venta med GT-allstars, kjørte heller andre løp i mellomtiden..

Har du kjørt special og seasonal? På seasonal var det iallefall før noen bonus løp med syk inntjening av både XP og penger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det med RM og Racing Soft må være totalt bullshit? :P

Hvertfall med S15.. Den orker ikke sladde på 3. giret engang

Det er bare crap ja ;P Får jo den ut om man absolutt vil med brekket, men til å drifte med er det ubrukelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en kortsteget kasse og G27 så funker det for meg. Da på en treg bane som Tsukuba og Eiger Nordwand! ;)

Hvis du ikke får det til så kjør med Racing Hard, men morsommere å jobbe for å få bilen til å drifte!

Og når man først får det til så er det helt rått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om å få det til.. Men når bilen ikke engang vil spinne på 2. gir(original utveksling), så ser jeg ikke mye håp i drifting.. Da kan man like gjerne kjøre en 316 - den vil heller ikke spinne på 2. gir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, snakker om S15 ;) Har Racing modifications og oppsettet er ganske stivt på min.

Camber bak er på 0.2, foran på 0.4

Bounce og rebounce på 2

Springrate foran på 15, bak 13.5

Antiroll bars på 4

Senket 20mm

Kjøp enten den 5trinns kassa eller den med justeringsmuligheter og juster den til makshastighet på 240 hvis jeg ikke husker feil ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...